پخش عمده شیره خرما غلیظ درجه یک

شیره خرما در طب سنتی آن را با نام دوشاب خرما نیز می شناسند. این شهد خوشمزه سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. این معجون سلامتی خود به عنوان یک شربت انرژی زا است و در رفع کم خونی بسیار مفید و موثر می باشد. مجموعه ما یکی از برترین مراکز پخش عمده شیره خرما غلیظ درجه یک می باشد که محصولی باکیفیت و مرغوب را با قیمتی بسیار مناسب به طرفداران خود عرضه می نماید.

پخش عمده شیره خرما غلیظ درجه یک

نکاتی مهم در خرید شیره خرما

نکاتی مهم در خرید شیره خرما

شیره خرما به دلیل خاصیت فراوان و طعم خوشمزه و بی نظیری که داشته، در داخل و حتی خارج از کشور محبوبیت زیادی در میان طرفداران خود دارد. در اینجا لازم است نکات مهمی که در هنگام خرید شیره خرما خالص باید توجه کنید را به اختصار بیان می کنیم:

  • بهتر است حتما شیره خرما را از مراکز بهداشتی و به صورت بسته بندی تهیه نمایید. زیرا شیره خرما کیلویی و فله از نظر بهداشتی کیفیت پایین تری دارد.
  • توجه داشته باشید که شیره خرما باید رنگی شفاف و روشن داشته باشد، و تیرگی زیاد ان نشان دهنده سوختگی و ته گرفتگی می باشد.
  • یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خرید شیره خرما، حتما به برچسب آن نگاه کنید، زیرا phآن حتما بین۳/۵ تا ۴/۳ باشد.
  • بهترین روش تشخیص شیره خرما اصل و تازه چشیدن آن است. زیرا شیره خالص طعم و مزه خرما می دهد، ولی شیره خرما تقلبی مزه اسانس ها و رنگ های مصنوعی را می دهد.
  • در هنگام خرید شیره خرما حتما توجه کنید که از نظر بهداشتی به صورت صحیح بسته بندی شده باشد و در ظروف شیشه ای قرار داده شده باشد.

توزیع مستقیم شیره خرما غلیظ

توزیع مستقیم شیره خرما غلیظ

شیره خرما به دلیل خواص فراوانی که دارد، علاقمندان زیادی در همه سنین دارد. پزشکان نیز توصیه کرده اند که همه افراد مخصوصا سالمندان، کودکان و زنان باردار در رژیم غذایی خود حتما آن را مصرف کنند. بهتر است که اگر به دنبال شیره خرما درجه یک هستید، حتما آن را از مراکز بهداشتی و به صورت بسته بندی تهیه کنید و با خیالی آسوده مصرف نمائید.

این مجموعه یکی از برترین و مشهورترین مراجع توزیع مستقیم شیره خرما غلیظ و باکیفیت در سراسر کشور می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید محصولات ما را به صورت مجازی و اینترنتی مشاهده نمائید. مجموعه ما همچنین جهت رفاه شما مشتریان عزیز نمایندگی های متعددی در سراسر کشور قرار داده است، تا شما بتوانید به آسانی با مدیریت ما در ارتباط باشید و محصولی فوق العاده و باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت مستقیم و دور از واسطه ها تهیه و مصرف نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما