مرجع خرید شیره خرما عمده

مرکز تولید شیره خرما و سه شیره دکتر روازاده عمده با حذف واسطه‌ ها و دلالان از بازار فروش این محصول سبب شده است تا این محصول با قیمت مقرون به صرفه تری به دست مشتریان برسد. شیره خرما طعم شیرین و دلچسبی دارد و سرشار از مواد معدنی و ریز مغذی هاست به همین دلیل است که مشتریان این محصول را به عنوان وعده غذایی و هنگام صبحانه میل میکنند . تولید و توزیع شیره خرما با رعایت تمام نکات بهداشتی و در بسته بندی های کوچک و بزرگ انجام میشود. این محصول به صورت گسترده ای در سطح کشور عرضه میشود و شما میتوانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید.

مرجع خرید شیره خرما عمده

ویتامین های موجود در شیره خرما

ویتامین های موجود در شیره خرما شیره خرما و عسل تک نفره شکلی ماده غذایی انرژی بخشی است به همین دلیل غالبا آن را در صبحانه میل میکنند ولی تهیه نوشیدنی و کیک از آن نیز محبوبیت بالایی دارد. شیره خرما خاصیت های زیادی دارد که ما را به خوردن آن ترغیب میکند. ما در این مطلب به چند نمونه از این خواص اشاره میکنیم تا شما را در مصرف این ماده راهنما کرده باشیم.

  • شیره خرما برای کسانی که دچار کم خونی هستند بسیار مفید است زیرا آهن و فولات دارد که کم خونی را درمان میکند و گلبول های قرمز خون را افزایش میدهد.
  • شیره خرما سرشار از ویتامین ب،منیزیم و فسفر میباشد و خوردن آن به همراه شیر خستگی را رفع میکند و به بدن انرژی میبخشد.
  • شیره خرما باعث کاهش ناراحتی های دستگاه گوارش میشود و فیبر موجود در آن فرایند دفع را تسهیل میکند.
  • این ماده مغذی کالری بالایی دارد و برای کسانی که دچار لاغری هستند و میخواهند به وزنشان اضافه شود مناسب است.
  • کسانی که ریزش مو و یا موهای کم پشتی دارند با خوردن شیره خرما به مرور زمان تغییرات مثبتی را متوجه خواهند شد زیرا این ماده سرشار از آهن است و گردش خون را در زیر پوست را افزایش میدهد.

عرضه کننده شیره خرما عمده

عرضه کننده شیره خرما عمده بازار پخش شیره خرما باکیفیت با استقبال زیادی مواجه شده است و بسیاری از عرضه کنندگان این محصول علاوه بر تامین نیاز داخلی آن را به سایر کشور ها نیز صادر میکنند. قیمت شیره خرما درجه یک بسته به نوسانات نرخ ارز، نوع بسته بندی و خرید عمده یا جزئی متغیر است اما شما با مراجه به مراکز معتبری که این محصول را به صورت مستقیم به فروش میرسانند میتوانید شیره خرما را در بهترین قیمت تهیه کنید.

اگر شما هم قصد خرید انواع شیره خرما را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری تهیه نمایید. همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی می توانید راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر و آسان تر دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما