عمده فروش شیره خرما جنوب ایران

شیره خرما و عسل درجه یک سبلان از با ارزش ترین و مهم ترین فرآورده های است که از خرما درجه یک تولید و در بازار های سراسر کشور به فروش می رسد؛ شیره خرما خالص، بدون هیچ گونه ماده افزودنی شیمیایی و نگهدارنده های مضر می باشد؛ از این رو به صورت خالص به بازار عرضه می گردد. عمده فروش شیره خرما جنوب ایران، این محصول را به طور مستقیم و آنلاین در سراسر کشور توزیع می کند.

عمده فروش شیره خرما جنوب ایران

مشخصات شیره خرما اعلا

مشخصات شیره خرما اعلا ایران جزو بزرگترین قطب های تولیدکننده خرما و عسل صفادشت خوانسار در خاورمیانه محسوب می شود؛ زیرا نخلستان های خرما در مناطق آب و هوایی گرم و خشک پرورش می یابند از این رو بهترین این محصول در مناطق جنوب ایران پرورش می یابد، خرما دارای فرآورده های بی شماری می باشد که از پرمصرف ترین و پرفروش ترین آن می توان به شیره خرما اشاره کرد.

شیره خرما در گذشته به صورت سنتی تولید می گردید اما امروزه با صنعتی شدن بسیاری از کشور ها، بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله شیره خرما به صورت کاملا مکانیزه تولید می گردد؛ شیره خرمایی که به صورت صنعتی تولید می گردد کاملا بهداشتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است از این رو خواهان زیادی در بازار پیدا کرده است.

در این مقاله می خواهیم مهم ترین مشخصات شیره خرما اعلا را ذکر کنیم تا خریداران هنگام خرید این محصول بتوانند جنس اصل و تقلبی آن را از یکدیگر تشخیص دهند:

  1. اولین مشخصه رنگ شیره خرما این است که باید تیره رنگ و در عین حال شفافی داشته باشد.
  2. غلظت شیره خرما بسیار حائز اهمیت می باشد؛ این محصول نباید خیلی رقیق و یا غلیظ باشد.
  3. شیره خرما از نظر طعم، شیرین می باشد و اگر طعم تلخی در آن احساس شود از خرمای بی کیفیت تولید گردیده است.
  4. شیره خرما مرغوب بدون شکرک می باشد؛ علت شکرک زدن شیره خرما افزودن مواد نگهدارنده می باشد که نشان دهنده نامرغوب بودن این محصول است.

عرضه کنندگان شیره خرما جنوب ایران

عرضه کنندگان شیره خرما جنوب ایران شیره خرما از پرفروش ترین محصولات خوراکی به شمار می رود که به دلیل تولید ارگانیک آن از بازاریابی عالی در بازار برخوردار می باشد؛ تولید شیره خرما به دلیل بازار پسندی مناسب آن از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار می باشد.

شیره خرما در وزن های مختلفی بسته بندی می گردد؛ شیره خرما کیلویی بیشترین میزان تقاضا را در بازار فروش دارد؛ از این رو این مرکز شیره خرما را در وزن کیلوگرمی به بازار عرضه می کند.

این مرکز بهترین عرضه کننده شیره خرما طبیعی و ارگانیک در ایران محسوب می گردد و محصولات خود را در کیفیت درجه یک به سراسر بازار های داخل و خارج از کشور عرضه می کند تا نیاز مردم به این محصول تامین گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما