عمده فروشی شیره انگور کیلویی

شیره انگور کیلویی و عسل درجه یک سبلان یکی از فرآورده های مقوی انگور است که به دلیل خواصی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عمده فروشی این محصول در مناطقی که تاکستان های بزرگی دارند و کارخانه های تولید شیره انگور در آن مشغول به فعالیت است، وجود دارد. به همین دلیل شناسایی معادن این محصول و خرید عمده آن می تواند بسیار به صرفه باشد.

عمده فروشی شیره انگور کیلویی

طرز تهیه حلوا با شیره انگور طبیعی

طرز تهیه حلوا با شیره انگور طبیعی از شیره انگور و عسل صفادشت خوانسار به شکل های مختلفی استفاده می شود. یکی از کاربرد هایی که می خواهیم در این بخش به آن بپردازیم استفاده جهت تهیه حلوا می باشد. حلوا شیره انگور یکی از نمونه حلوا های خوشمزه ای است که پیشنهاد می شود طرز تهیه آن را به خوبی به خاطر بسپارید و یک بار تجربه کنید.

مواد اولیه مورد نیاز برای این حلوا را می توان در ادامه مشاهده کرد:

  • آرد سفید (2 لیوان)
  • روغن (نصف لیوان)
  • کره (100 گرم)
  • شیره انگور (نصف لیوان)

مرحله اول

در این مرحله نیاز است آرد ها را به خوبی الک کنید، و سپس آن را درون تابه ای پهن به روی حرارت قرار دهید و خوب تف بدهید. با تغییر رنگ آرد نیاز است شعله آن را کم کنید اما هم زدن را متوقف نکنید. بلکه نیاز است تا جایی که آرد ها قهوه ای شوند و خوب تف بخورند این هم زدن ادامه داشته باشد.
مرحله دوم

وقتی آرد ها به صوت یکدست و به خوبی تف خوردند نیاز است کره را به آن اضافه کنید تا به خوبی با آرد ها ترکیب شود، وقتی کره به خوبی آب شد می توانید روغن را به آن اضافه کنید.

مرحله سوم

بعد از ترکیب کامل آرد با کره و روغن وقت اضافه کردن شیره انگور می باشد. نیاز است شیره انگور کم کم اضافه گردد و به خوبی با مواد ترکیب گردد.

مرحله چهارم

در مر حله آخر نیاز است حلوای آماده شده را در ظرفی بریزی و به خوبی به آن شکل دهید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار بدهید، و بعد از آن در صورت تمایل آن را تزئین کنید یا برش بزنید.

قیمت فروش شیره انگور کیلویی

قیمت فروش شیره انگور کیلویی فروش شیره انگور با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. شیره های انگور تولید شده متناسب با نحوه تولیدی که طی کردند در انتها از لحاظ کیفی درجه بندی می شوند و در صورت دریافت برچسب استاندارد روانه بازار می شوند.

همین عامل باعث شده است که قیمت شیره انگور متغیر باشد. در کنار درجه کیفیت نحوه عرضه آن به صورت بسته بندی یا کیلویی هم عامل مهم و اثرگذاری بر قیمت نهایی می باشد. و در نهایت هر چه شیره انگور یک دست باشد، رنگ قهوه ای متعادلی داشته باشد و دارای غلظت کافی باشد مرغوب تر و در نتیجه قیمت بیشتری نسبت به دیگر محصولات خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما