تولید شیره خرما سنتی درجه یک

شیره خرما و عسل 40 گیاه مرغوب می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد، تولید شیره خرما سنتی درجه یک توسط تیم با تجربه شیره داران انجام می پذیرد، شما می توانید به صورت بر خط اقدام به خرید این شیره های باکیفیت کنید. اگر درباره مشخصات شیره خرما درجه یک نیاز به راهنمایی دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تولید شیره خرما سنتی درجه یک

مشخصات شیره خرما درجه یک

مشخصات شیره خرما درجه یک شیره خرما و عسل بدون موم محصولی است که در بازار در کیفیت های مختلفی عرضه می شود، برای تشخیص بهترین نوع شیره خرما درجه یک باید ابتدا به قیمت آن توجه کنید، معمولا شیره هایی که دارای کیفیت پایینی هستند دارای قیمت های بسیار پایینی هم هستند البته نمی توان به این مورد تکیه کرد زیرا ممکن است برخی از افراد شیره های بی کیفیت را هم به قیمت های بالا بفروشند و قیمت بالا نمی تواند دلیلی بر کیفیت شیره باشد.

برای تشخیص شیره درجه یک بهتر است به ظاهر آن توجه کنید، شیره خرما باید دارای رنگ خرمایی باشد که شیره از آن گرفته شده است، شیره خرما از خرماهای مختلفی که در رنگ های قهوه ای تیره و سیاه هستند، تولید می شود به همین دلیل به رنگ آن توجه نمایید، ضمن این که شیره نباید شکرک سفت بزند، اما بسیاری از شیره های اصل هم شکرک های نرم می زنند به طوری که به راحتی در دهان آب می شوند.

در هنگام خرید این محصول حتما مقداری از آن را مزه کنید، زیرا این شیره باید تنها از خرما تهیه شده باشد و از هیچ ماده دیگری نباید در تولید آن استفاده شده باشد به همین دلیل شیره خرما درجه یک باید مزه خرما بدهد در غیر این صورت آن را خریداری نکنید، همچنین شیره درجه یک نباید مزه ترشیدگی بدهد زیرا چنین شیره ای مانده است و نباید از آن استفاده کرد.

قیمت شیره خرما سنتی

قیمت شیره خرما سنتی قیمت شیره خرما سنتی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود، به طور معمول قیمت شیره های سنتی بیشتر از شیره های صنعتی می باشد زیرا شیره های سنتی اصل هستند اما در تولید شیره صنعتی از مواد افزودنی مختلف استفاده می شود البته در بسیاری از موارد نیز می بینیم که قیمت شیره صنعتی به دلیل بسته بندی ها و موارد مختلف بیشتر از نوع سنتی این محصول هم می شود، ما بهترین شیره سنتی را با بهره گیری از تیمی با تجربه تولید می کنیم و آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت شیره با توجه به کیفیت آن تعیین می شود، هرچه شیره خالص تر باشد و از خرمای بهتری گرفته شود طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت البته نوع بسته بندی و عرضه نیز در قیمت نهایی این محصول اثر گذار خواهد بود، ما این شیره ها را به شکل مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنیم به همین دلیل دارای قیمت های مناسبی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما