توزیع کنندگان شیره خرما در رشت

شیره خرما و حلوا ارده کچیب یکی از انواع شیره است که به دلیل خواص خوراکی و درمانی که دارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. خرما محصول تولیدی مناطق گرم کشور است اما شیره خرما را در مناطق مختلف می توان تولید کرد از این رو تولید کنندگان و توزیع کنندگان مختلفی در این حوزه در مناطق گوناگونی از کشور فعالیت می کنند. شیره خرما رشت نیز توسط تولید کنندگان این محصول در این شهر تولید شده و به وسیله عرضه کنندگان به سراسر استان گیلان و سایر شهر های کشور ارسال می گردد.

توزیع کنندگان شیره خرما در رشت

ارزش غذایی شیره خرما خانگی

ارزش غذایی شیره خرما خانگی بین شیره خرمای خانگی و صنعتی و حلوا ارده عمده تفاوت های ناچیزی در طرز تهیه است و علت آن هم می تواند روش ها و دستگاه های مختلفی باشد که برای تولید به کار می گیرند. اما هر دو نوع دارای خواص خوراکی زیادی هستند که در ادامه به برخی از ارزش های غذایی شیره خرما خانگی می پردازیم: یک یی از مهمترین خواص شیره خرمایی خاصیت تسکین دهندگی که برای درد های روماتیسمی دارد است، ترکیب سرکه شیره ترکیبی است که برای تمامی مزاج ها می تواند مفید باشد.

فسفر و آهن موجود در آن موجب می شود سلول های عصبی فعال شود و برای کم خونی مفید است، شیره خرما یک ماده انرژی است و زمانی که بدن انرژی لازم را ندارد می تواند بهترین غذا باشد برای به دست آوردن انرژی از دست رفته‌، می تواند جایگزین مناسبی برای شکر باشد و در بسیاری از مواد غذایی چون حلوا و شیر برنج استفاده شود.

قیمت شیره خرما رشت در سال 99

قیمت شیره خرما رشت در سال 99 از آنجایی که شیره خرما از خرما تهیه می شود لذا تغییرات در قیمت خرما می تواند بر قیمت شیره نیز تاثیر بگذارد. بر این اساس با توجه به شرایط کنونی بازار و نوسانات اقتصادی اعلام یک قیمت واحد در سال ۹۹ برای محصول امکان پذیر نخواهد بود. اگر بخواهیم قیمت شیره خرما رشت در سال ۹۹ را بررسی کنیم می توانیم یک لیست از قیمت ها از ابتدای سال، قبل و بعد از نوسانات را تهیه کنیم و با مقایسه قیمت ها یک رنج قیمتی تعیین کنیم.

برای تهیه لیست مذکور می توان به بازار های فروش محصول در جا های مختلف رشت مراجعه کرد و قیمت های گوناگون را درآورد و یا از طریق سایت های خبری محلی قیمت های فروشگاه های مختلف در استان را تهیه کرد که طبیعتا تهیه لیست از طریق سایت ها به صرفه تر است و زودتر به نتیجه می رسد. با توجه داشت که قیمت به دست آمده یک قیمت ثابت نیست و می تواند در طی زمان تغییر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما