پخش عمده شیره خرما تازه

شیره خرما و عسل عناب تکسو به عنوان مقوی ترین میان وعده و صبحانه به حساب می آید که حاوی قند طبیعی بوده و جایگزین مناسبی برای شکر می تواند باشد، چرا قند موجود در این شیره کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مواد افزودنی را در خود جای نداده است. شیره خرما از خرمای طبیعی و رطب تهیه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. شیره خرما تازه ان هم به صورت سنتی می تواند بهترین گزینه برای مصرف باشد.

پخش عمده شیره خرما تازه

خواص شیره خرما برای پوست

خواص شیره خرما برای پوست مصرف خرما می تواند دارای فواید بسیاری باشد از جمله این که از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث شادابی پوست می شود همچنین به دلیل داشتن پروتئین و ویتامین C می تواند از چین و چروک صورت جلوگیری کند و منبع غنی برای رفع نیاز بدن به ویتامین c باشد. همچنین مصرف شیره خرما و عسل کنار دزفول باعث نرمی و جوان سازی پوست می شود. خرما دارای خاصیت ضد باکتری نیز می باشد و شیره حاصل از آن برای درمان زخم های ایجادشده بر روی پوست بسیار مفید و ثمربخش خواهد بود.

از خواص شیره خرما میتوان به این موارد اشاره کرد: شیره خرما به دلیل داشتن مقدار زیادی آهن باعث شده تا به رفع کم خونی کمک کند و پوست صورت بشاش تر به نظر برسد و از زردی پوست حاصل از کمبود آهن جلوگیری می کند. شیره خرما به این نحو تهیه می شود که ابتدا مقداری از خرما را هسته گیری کرده و در ظرف آبی ریخته و گذاشته می شود تا به جوش بیاید و سپس به مدت یک ساعت در حرارت ملایم روی گاز قرار داده می شود و آن گاه آن را درون پارچه سفیدی ریخته آبش را گرفته و سپس آن عصاره را دوباره روی گاز قرار داده که بجوشد و بسته به سلیقه خود، میزان غلظت را در نظر گرفته و از روی شعله برمی داریم تا در دمای اتاق خنک شود. این شیره کاملا طبیعی و سنتی تهیه شده و فاقد هر گونه مواد افزودنی می باشد. در نوع تقلبی آن شکر افزوده می شود که از خاصیت ان کاسته می شود.

از فواید دیگر شیره خرما برای پوست می توان به چاقی صورت اشاره کرد زیرا حاوی انرژی بسیاری می باشد. به طور کلی می توان گفت شیره خرما به حفظ و سلامت پوست کمک بسیاری کرده و از پیری زودرس آن جلوگیری می کند.

عرضه کننده شیره خرما تازه

عرضه کننده شیره خرما تازه کشور ایران صادرکننده و عرضه کننده شیره خرما تازه می باشد که خرید این محصول اگر بدون واسطه انجام بگیرد بسیار مقرون به صرفه می باشد البته که در روش غیرمستقیم با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی می توان خرید را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما