مرکز تولید و صادرات چهارشیره ناب صنعتی در ایران

چهار شيره از شيره چهار ميوه و عسل در مشهد که عبارتند از خرما، انگور، توت و انجير گرفته شده است. هر کدام از اين ميوه ها و شيره آن ها داراي خواصي است و وقتي شيره آن ها با هم ترکيب شود خواص بيشتري دارد. از جمله خواص آن مي توان به درمان آن در کم خوني، تقويت بينايي، تقويت قلب اشاره کرد. ايران يکي از توليدکنندگان و صادرکنندگان آن است. صادرات چهارشیره در ایران به خوبي انجام مي گيرد، چون افراد به مواد طبيعي اهميت مي دهند و به دليل توليد بيشتر اين مواد در جنوب ايران که بخاطر نوع اقليم منطقه است. در ادامه مطالب با ما همراه باشيد تا بيشتر و بهتر از توليد و صادرات اين نوع محصول بدانيم.

مرکز تولید و صادرات چهارشیره ناب صنعتی در ایران

لیست قیمت چهارشیره صادراتی در کشور

لیست قیمت چهارشیره صادراتی در کشورچهار شيره و عسل طبیعی در کرمان به دليل طبيعي بودن داراي خواص بسياري است. از اين خواص مي توان به مفيد بودن آن در رفع کم خوني، فقر آهن و وجود ويتامين هاي آ، ب، کلسيم، منگنز، پتاسيم اشاره کرد.

همچنين در درمان يبوست، تقويت قواي جنسي و خيلي موارد ديگر اشاره کرد.

چهارشيره در داخل کشور ما بسيار مصرف مي شود، به سبب اينکه از مواد طبيعي گرفته شده است. همچنين صادرات اين محصول را به کشورهاي خارجي هم داريم. توليد اين محصول در کشور ما بيشتر در جنوب کشور انجام مي گيرد به دليل نوع اقليم آن منطقه که مساعدتر است براي توليد مواد اوليه اين نوع شيره.

ليست قیمت چهارشیره صادراتی در روي صفحات و سايت های مختلف قرار دارد. براي اطلاع از قيمت چهارشیره ارگانیک صادراتي در کشور مي توان اين صفحات سری زد.

کشور های خریدار چهار شیره ایران

کشور های خریدار چهار شیره ایرانطبع چهارشيره گرم است به همين دليل استفاده آن بيشتر در زمستان است و کشورهاي خريدار چهارشيره ايران بيشتر کشورهاي اروپايي هستند که داراي آب و هواي سرد هستند.

توليد کننده چهارشيره بايد به چند نکته دقت کند، اول اينکه مرغوبيت کالا براي فروش و صادرات مهم است، که يکي از لازمه هاي آن استفاده از محصولات اوليه مرغوب است. بعد از اين هم طبيعي بودن و استفاده نکردن از هر ماده افزودني است.

قيمت آن هم با توجه به کيفيت و مرغوبيت کالا تغيير مي کند، به عبارتي اگر مرغوبيت کالا بالا باشد قيمت بالاتري براي آن مي گذارند.

تامین کننده چهارشیره ارگانیک در حجم بالا

تامین کننده چهارشیره ارگانیک در حجم بالاتامين کننده چهارشيره ارگانيک در حجم بالا و چهارشیره درجه یک ایرانی بيشتر استان هاي جنوبي و استان هاي با اقليم آب و هوايي مناسب هستند، چون توليد مواد اوليه چهارشيره در اين استان ها بيشتر است.

تولید کننده چهارشیره بايد دقت داشته باشد که محصول ارگانيک و طبيعي باشد. و براي صادرات به نوع بسته بندي و دريافت مجوزهاي لازم نياز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما