مرجع فروش شیره خرما عمده

مرجع فروش شیره خرما و عسل کندو بال عمده تولید کنندگان اصلی این محصول و مراکز عمده فروشی شیره خرما در بسیاری از شهرهای جنوبی کشور هستند که مرکز و قطب اصلی برداشت میوه خرما در کشور به شمار می آیند. فروش شیره خرما به صورت عمده در بازار داخلی و خارجی کشور مخاطبان و مشتریان زیادی دارد و سالیانه حجم های بالایی از آن به کشورهای مختلف در منطقه خاورمیانه و کشورهای اروپایی صادر می شود.

مرجع فروش شیره خرما عمده

ویتامین های موجود در شیره خرما

ویتامین های موجود در شیره خرما شیره ها و عسل طبیعی در شیراز یک منبع بسیار خوب و غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشند که شیره خرما نیز یکی از بهترین نمونه های شیره می باشد که مصرف درست آن باعث می شود تا درصد بالایی از نیاز روزانه بدن به انواع ویتامین ها و مواد معدنی تامین شود.

از ویتامین های شیره خرما می توان به ویتامین ای، آ، ث، ویتامین های گروه ب، ویتامین کا و مواد معدنی مفید مانند آهن، کلسیم، فیبر، پتاسیم، منیزیم، فسفر و بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های مفید دیگر اشاره کرد.

تمام این مواد و ویتامین هایی که در شیره خرما وجود دارند باعث می شود تا مصرف آن برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها و ناراحتی ها موثر باشد به عنوان مثال وجود آهن و اسید فولیک فراوانی که در شیره خرما وجود دارد باعث می شود تا افرادی که دارای مشکل کم خونی هستند با مصرف منظم شیره خرما این مسئله درمان شده و کلا از بین برود.

وجود ویتامین های زیادی که در شیره خرما وجود دارد باعث می شود تا این محصول به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و بدن را در برابر بیماری های حاد، آلرژی ها و حساسیتها محافظت کند.

عرضه کننده شیره خرما عمده

عرضه کننده شیره خرما عمده هر کدام از مراکز عرضه کننده شیره خرما در بازار داخلی کشور با توجه به نوع فعالیتی که دارند محصولات خود را در حجم های عمده و خرد به فروش می رسانند ولی کسانی که تولید کننده اصلی این محصول هستند یا به عنوان عمده فروش و نمایندگی های اصلی محصول فعالیت دارند اقدام به عرضه و فروش این محصول در حجم های انبوه می کنند.

شیره خرما یکی از نمونه محصولات پر مصرف و پرطرفدار می باشد که بیشترین مصرف آن در فصلهای سرد سال است که به شکلهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و چون یک منبع بسیار خوب از انواع قندهای طبیعی است مصرف درست آن برای کسانی که در مصرف قند محدودیت دارند نیز بسیار مناسب است.

عرضه شیره خرما ایرانی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد فقط محدود به بازار داخلی نمی باشد و بسیاری از مشتریان در کشورهای مختلف خواهان خرید این محصول در حجم های عمده هستند که ارز آوری بسیار خوبی برای کشور و فعالان این حوزه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما