مراکز خرید شیره خرما مرغوب 250 گرمی

شیره خرما و عسل طبیعی سردشت به دلیل خواص و انرژی زیادی که دارد برای مواقعی که بدن به انرژی نیاز دارد به خصوص صبح ها مصرف می شود. شیره خرما به دلیل طبع طبعی گرم و خشکی که دارا می باشد، مصرف آن برای تمامی سنین و تمامی مزاج ها مفید است. این شیره سرشار از انواع ویتامین ها بوده و مصرف آن توسط طب سنتی بسیار توصیه شده است. شیره خرما مرغوب در مراکز خرید و در بسته بندی های متفاوت به فروش می رسد.

مراکز خرید شیره خرما مرغوب 250 گرمی

شیره خرما برای افزایش انرژی بدن

شیره خرما برای افزایش انرژی بدن شیره خرما و عسل کنار شیگوار به لحاظ داشتن ویتامین هایی مانند B1،  B2 ، B3 و B5 و همچنین A1 و C، مواد معدنی و پروتیین دارای انرژی زیادی می باشد. این شیره دارای قندهای طبیعی مانند ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده که تمامی این قندها و ویتامین ها در شیره خرما سبب شده تا با مصرف حتی یک قاشق از این شیره مقدار زیادی انرژی دریافت شود.

شیره خرما در درمان بیماری هایی مانند یبوست که به دلیل دارا بودن فیبر به عنوان ملین عمل می کند، کم خونی به دلیل داشتن منابع سرشار از آهن، رفع خستگی و ضعف، افزایش وزن، افزایش رشد مو، تقویت و استحکام استخوان ها، کاهش دهنده کلسترول خون، تقویت قلب ، درمان کم خونی، دفع سموم از کبد و … موثر می باشد. خوشبختانه این شیره ضرری نداشته و فقط نیاز است تا بیماران دیابتی در مصرف به اندازه آن دقت نمایند.

شیره 250 گرمی خرما از لحاظ آن که مقدار آن برای مصرف یک خانواده مناسب می باشد و همچنین قیمت مناسبی که دارد از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. شیره خرما در این نوع بسته بندی در برابر شکرک زدن مقاوم می باشد.

بزرگترین صادرکننده شیره خرما مرغوب

بزرگترین صادرکننده شیره خرما مرغوب شیره خرما به دلیل خواص بی شماری که دارد نه تنها در کشور خودمان بلکه در سایر کشورهای دنیا نیز محبوب می باشد. از این شرکت های تولید کننده این شیره عالی به صادرات آن نیز روی آورده اند. شیره خرمای تولید شده از نظر کیفیت و طعم و بو در بهترین حالت و در بهترین بسته بندی روانه بازار می شود. شیره خرما را در شیشه و یا قوطی بسته بندی می کنند. صادرات شیره خرما به دلیل کیفیت برتر شیره ایرانی نسبت به سایر نمونه های خارجی به خوبی انجام می گیرد و سود زیادی را برای تولیدکنندگان ایرانی به همراه داشته است و توانسته تا در امر اقتصادی کشور خود مفید عمل نماید. نیاز به تاکید است شیره خرما مرغوب همواره چه در کشور و چه در سایر کشورها مشتریان مخصوص خود را خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما