قیمت عمده شیره انگور ارومیه

یکی از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید شیره انگور و روغن ارده کنجد دلربا ارومیه می باشد این شهرستان به دلیل داشتن تاکستان های بسیار وسیع یکی از بهترین تولید کنندگان انواع شیره انگور به شمار می رود و بخش قابل توجهی از تولید شیره انگور در این شهرستان به کشور ترکیه صادر می گردد. قیمت عمده شیره انگور ارومیه با توجه به کیفیت و میزان غلظت آن مشخص می شود و خریداران می توانند در ارتباط با فروشنده این محصول آن را با قیمتی مناسب به خریداری کنند.

قیمت عمده شیره انگور ارومیه

مشخصات انواع شیره انگور ارومیه

مشخصات انواع شیره انگور ارومیه

بهترین نوع شیره انگور و حلوا ارده جنتی دارای مشخصات و ویژگی ‌های کاملاً مشخص می باشد. یکی از راه های تشخیص کیفیت شیره انگور رنگ یا ظاهر آن می باشد. رنگ این محصول عسلی مایل به قهوه ای است و در برخی موارد ممکن است کمی تیره تر باشد البته میزان حرارت اعمال شده هنگام تولید شیره انگور می تواند در رنگ آن نیز تاثیرگذار باشد.

بهترین نوع شیره انگور دارای درجه خلوص بالایی بوده و از نظر ph خاصیت اسیدی دارد. غلظت شیره انگور می تواند بیانگر کیفیت آن نیز باشد بهترین شیره انگور دارای غلظت متوسطی است و حالت کش دار دارد.

از مشخصات دیگر شیره انگور داشتن حداقل میزان رطوبت است هر چند رطوبت شیره کمتر باشد ماندگاری آن نیز افزایش می ‌یابد. وجود طعم و مزه انگور در شیره انگور از دیگر مشخصات این محصول به شمار می ‌آید. فرآیند تولید شیره انگور به گونه‌ای است که طعم انگور مورد نظر در شیره انگوری که از آن به دست می ‌آید در مزه شیره انگور نهایی نیز وجود دارد.

از مشخصات دیگر شیره انگور ارومیه ارگانیک و طبیعی بودن آن است به گونه‌ای که پرورش انگور های برداشت شده برای این شیره از مواد شیمیایی کمتر استفاده شده است و بنابراین از نظر سلامت اطمینان بیشتری می توان به آن داشت.

خرید انواع شیره انگور ارومیه

خرید انواع شیره انگور ارومیه خرید شیره انگور ارومیه با قیمت مناسب به یکی از نیازهای خریداران عمده این محصول به شمار می ‌آید. تولید شیره انگور در کارخانه های تولیدی این شهرستان به مقدار قابل توجهی صورت می گیرد. انواع انگور های کشت شده در تاکستان های این شهرستان می تواند موجب تولید انواع مختلفی از شیره های انگور دارای طعم و مزه به خصوص شود و بنابراین تنوع محصول می تواند گزینه های انتخابی زیادی را در دسترس خریداران قرار دهد.

برای خرید شیره انگور ارومیه می ‌توان با عامل توزیع شیره انگور این شهرستان تماس برقرار کرده و ضمن کسب اطلاع از قیمت روز شیره انگور نسبت به سفارش نوع محصول مورد نظر و اعلام دقیق مقدار آن درخواست نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما