قیمت شیره خرما ایران در بازار های داخلی و جهانی

قیمت شیره خرما ایرانی و عسل طبیعی شهرکرد در بازار های داخلی و خارجی دارای تفاوت های بسیاری می باشد که علت این امر نیز هزینه های سنگین گمرکی برای صادرات شیره خرما به خارج از کشور و هم چنین هزینه هایی که جهت بسته بندی های مخصوص صادرات بر روی شیره های خرمای تولید شده مصرف می شود، می باشد.

قیمت شیره خرما ایران در بازار های داخلی و جهانی

مرکز فروش شیره خرما ایران در سراسر کشور

مرکز فروش شیره خرما ایران در سراسر کشوراگر بخواهیم محلی را به عنوان مرکز فروش شیره خرما و عسل ژل رویال در سراسر کشور معرفی کنیم می توانیم بگوییم که شهر های جنوبی کشور از مهم ترین مناطق تولید کننده شیره خرما خانگی و صنعتی می باشند و بزرگترین مرکز فروش نیز محسوب می شوند اما در برخی مناطق دیگر کشور نیز کارخانه های تولید شیره خرما فعالیت می کنند که سالانه حجم زیادی از این محصول را در بسته بندی های متنوع وارد بازار کشور می کنند.

قیمت شیره خرما سنتی و صنعتی در بازار تهران

قیمت شیره خرما سنتی و صنعتی در بازار تهرانقیمت خرید شیره خرما سنتی و صنعتی در بازار تهران و شهرستان ها دارای مقادیر مختلفی می باشد. هزینه های حمل و نقل و انتقال خرما و شیره خرما از جنوب کشور به سایر نقاط بسیار بالاست و این امر موجب افزایش قیمت شیره خرما در شهر های شمالی می شود.

برای تهیه بهترین مارک های شیره خرما می توانید از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه مراجعه کنید که اطلاعات بسیار مفیدی را به شما می دهد.

کارگاه تولید شیره خرما

کارگاه تولید شیره خرمابسیاری از بانوان پر کار و پر تلاش جنوبی به عنوان یک شغل خانگی، اقدام به ایجاد کارگاه های تولید شیره خرما در منازل و شهر و روستای خود کرده اند که در این کارگاه ها به تولید مرغوب ترین شیره خرما دست ساز و ارگانیک می باشند و انواع شیره خرما فله  را با قیمت های بسیار مناسب نیز به فروش می رسانند.

بهترین مارک شیره خرما در ایران

بهترین مارک شیره خرما در ایرانشیره خرما ب دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد از طرفداران بیشماری برخوردار است و تولید کنندگان این ماده مغذی نیز نهایت تلاش خود را برای تولید یک محصول مرغوب و مشتری پسند می کنند. بهترین مارک شیره خرما در ایران دارای کیفیتی بسیار بالا و اعلا دارد. طبع گرم خرما و شیره خرما برای فصول سرد و مخصوصا در وعده غذایی صبحانه بسیار انرژی زا می باشد و می تواند تمامی انرژی روز شما را فراهم نماید.

اولین و بزرگترین تولید کننده شیره خرما

اولین و بزرگترین تولید کننده شیره خرمااولین و بزرگترین تولید کننده شیره خرما در کشور، اغلب استان هایی هستند که محل اصلی کشت و پرورش خرما می باشند. استان هایی هم چون خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و …

تعداد  کارخانه شیره خرما و بسته بندی آن در این استان ها بسیار زیاد است و به همین دلیل می توان انواع برند های تولید کننده این محصول را در بازار شیره خرما هر کدام از این استان ها خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما