قیمت خرید شیره انگور قوچان

قیمت خرید شیره انگور قوچان و عسل کندو بال بر اساس کیفیت، درجه خلوص، شرکت تولیدی و منحنی تقاضا مشخص می شود. این محصول از نمونه محصولات صادراتی است که هر ساله حجم عمده از آن به عنوان یک شیرین کننده بسیار مغذی و با کیفیت در بازار داخلی و خلرجی به فروش می رسد به همین جهت یکی منابع اقتصادی مهم در شهر قوچان به شمار می رود و بیشتر به صورت مایع و جامد در بازار عرضه می گردد.

قیمت خرید شیره انگور قوچان

اطلاعاتی درباره شیره انگور قوچان

اطلاعاتی درباره شیره انگور قوچان

شیره انگور و عسل طبیعی در شیراز بسیار خوش طعم و با کیفیت بوده  و بیشتر جنبه صادراتی دارد. انگور های آن دانه درشت و خیلی شیرین می باشد، این محصول بیشتر به صورت سنتی و صنعتی تولید می شود شیره را به صورت سنتی و صنعتی تولید می شود. این محصول بسیار مقوی و خواص منحصر به فردی دارد دارای مقادیر زیادی از املاح معدنی و ترکیبات بسیاری می باشد. مملو از ویتامین  A،B،C،D و املاحی مانند آهن، منیزیم، منگنز، کلر، ید، آرسنیک، فسفر و سیلیس است و برای درمان بیماری نقرس، زردی و استفراغ بسیار مفید است. و بیماری قند خون و کبد بسیار مفید است.

خوردن آن بسیار مقوی و برای بیماری و انواع جراحی ها بسیار مفید است. خوردن آن برای مریضی های از جمله ترش کردن و خونریزی معده، سنگ کلیه و مثانه بسیار مفید است. و دارای مقادیر زیادی کلسیم، منیزیم، فسفات و قند مفید است. به همین دلیل درمان کم خونی و پوکی استخوان مفید و به شادرابی پوست و جوانی آن بسیار کمک می کند. و غنی از فیبر و ملین می باشد همین امر باعث درمان یبوست و بواسیر شده است و باعث درمان بیماری های التهاب معده و روده و کم خونی می شود. تولیدی شیره انگور قوجان به صورت خانگی و صنعتی تولید می شود که کاریر بسیاری دارد از جمله:

  • به عنوان روکش برای دسر و بستنی
  • به عنوان شیرین کردن شیره تازه و انواع گوناگون خامه و روغن کنجد
  • جهت تولید سرکه و الکل با کیفیت بالا
  • به عنوان رنگ دهنده جهت غذا و دارو
  • به عنوان ماده ای در صنعت نانوائی شکلات و شیرینی پزی

خرید عمده شیره انگور قوچان

خرید عمده شیره انگور قوچان خرید عمده شیره انگور قوچان به روش های مختلفی امکان پذیراست از جمله می توان به صورت مستقیم اقدام نمود. خرید و فروش این محصول نه تنها در اقتصاد شهر قوچان تاثیر خوبی گذاشته بلکه در بهبود اقتصاد کشور بسیار موثر است. و توانسته در بازار داخلی و خارجی فروش خوبی داشته باشد. در هنگام خرید آن توجه نمائید باید خالص و رنگ شیره باید شفاف و خاک آلود نباشد.

فروشندگان این محصول موظف هستند، با دادن اطلاعات کافی راجع به خواص و کاربرد آن محصول خود را با قیمتی مناسب برای خریداران مختلف عرضه کنند. این محصول به عنوان سوغات شهرقوچان شناخته شده است و مورد توجه گردشگران خارجی می باشد و همین عامل باعث شهرت جهانی آن شده است.

گردشگران خارجی و داخلی هنگام سفر به این شهر زیبا از سوغات اصلی این شهر که همان شیره انگور قوچان می باشد خریداری می کنند. این محصول در حال حاضر به دلیل صادراتی بودن هم به روش سنتی و هم به روش کارخانه ای تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما