فروش عمده شیره انگور صنعتی

در نتیجه فرآیند آبگیری از انگور و غلیظ کردن آن به وسیله حرارت در دمای مشخص شیره انگور صنعتی و عسل نیم کیلویی بیز در کارخانه به دست می آید. این شیره از نظر کیفیت و مرغوبیت با انواع سنتی این محصول متفاوت است و به دلیل تولید در مقادیر بالا امکان صادرات آن به مقدار زیاد وجود دارد. فروش عمده شیره انگور صنعتی می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی جهت صادرات نیز مورد استفاده قرار گیرد و خریداران این محصول می توانند هر مقدار از نیاز خود به این ماده غذایی را سفارش دهند.

فروش عمده شیره انگور صنعتی

اطلاعاتی درباره شیره انگور صنعتی

اطلاعاتی درباره شیره انگور صنعتی

تولید شیره انگور صنعتی و عسل شیشه ای در کارخانه ‌های تولید این محصول در سراسر کشور صورت می ‌گیرد که طی این فرآیند انگورها از مزرعه برداشت و در کارخانه پس از شستشو از خوشه های آن جدا می شوند. دانه ها انگور تحت فرآیند فشار مکانیکی  قرار گرفته و آب آنها به ‌طور کامل جدا می گردد. این آب پس از عبور از فیلترهای گوناگون کاملاً صاف و شفاف شده و در دیگ های حرارتی بزرگ تحت تاثیر دمای مشخص در زمان معینی تبدیل به شیره انگور می شود.

شیره انگور صنعتی دارای غلظت متوسطی است و از نظر رنگ، رنگ نسبتاً شفافی دارد زیرا برخلاف شیوه ‌های سنتی مقدار حرارتی مناسب و دقیق به آن اعمال شده است. شیره انگور صنعتی در بسته بندی های استریل و بهداشتی و در حجم های مختلف به بازار عرضه می ‌شود و امکان صادرات مستقیم آن به کشورهای دیگر به راحتی فراهم می باشد.

این شیره دارای عطر و بوی انگورهای اولیه بوده و نوع مرغوب آن فاقد هر گونه ماده افزودنی می باشد بنابراین محصولی کاملا سالم بوده که غنی از انواع قندها و ویتامین های مختلف می باشد.

شیره انگور صنعتی به دلیل تولید در مقادیر بالا از قیمت تمام شده پایینی برخوردار است و به همین جهت گزینه بسیار مناسبی برای صادر کنندگان مواد غذایی به سایر کشورها می باشد.

خرید ارزان شیره انگور صنعتی

خرید ارزان شیره انگور صنعتی برای خریداران انواع شیره انگور یکی از راه ‌های دستیابی به این محصول با قیمت بسیار ارزان سفارش شیره انگور صنعتی از فروشده عمده این محصول می باشد.

این شیره صنعتی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و همه استانداردهای بهداشتی و غذایی در مورد آن رعایت شده است به همین جهت می ‌توان آن را به راحتی به هر کشور ثالثی صادر نمود.

برای خرید شیره ارزان می ‌توان با فروشنده آن به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و سفارش را اعلام نمود یا از طریق وب سایت پس از اطلاع از قیمت روز آن، سفارش خود را به صورت اینترنتی اعلام نمود تا در اسرع وقت برای خریدار ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما