فروش عمده شیره انگور ارگانیک

شیره خرما زرد ارگانیک از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار است و مصرف صحیح آن به تقویت ایمنی بدن انسان کمک زیادی می کند. علاوه بر این موضوع شیره انگور کاملا طبیعی و ارگانیک طعم بسیار خوبی دارد و به اشکال گوناگون می توان آن را مصرف کرد. در راستای این موضوع بازار فروش عمده شیره انگور ارگانیک از رونق فوق العاده برخوردار شده است.

فروش عمده شیره انگور ارگانیک

روش تولید شیره انگور ارگانیک

روش تولید شیره انگور ارگانیک تولید شیره خرما سطلی در ایران به کمک فرایند های سنتی و همچنین فرآیند های صنعتی انجام می ‌شود و در راستای این که بیشتر مردم تصورشان این است که شیره ارگانیک و طبیعی خواص و فواید بسیار بیشتری دارد و تولید آن در شرایط کاملاً بهداشتی تر انجام می ‌شود، تولید این محصول به صورت ارگانیک مورد توجه بیشتری قرار می ‌گیرد.

در راستای این امر در ادامه مطلب روش تولید شیره انگور ارگانیک را بیان خواهیم کرد:

  • برای پخت و تهیه شیره انگور ابتدا باید انگور ها را به صورت کامل بهداشتی شستشو دهید.
  • در مرحله بعد در یک قابلمه بسیار بزرگ مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. سپس میوه انگور را به آب اضافه کنید.
  •  بعد از گذشت مدتی باید انگور ها را در داخل آب گرم له کرده و میکس میوه ها را انجام دهید و در نهایت بعد از له شدن کامل انگور آن را از روی اجاق گاز برداشته و بعد از سرد شدن مواد را از صافی رد کنید.
  • آب میوه انگور که از صافی رد شده است را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا کاملا غلیظ شود.
  •  در مرحله بعد نسبت به بسته بندی کردن آن اقدام نمایید.

برای بسته بندی کردن شیره انگور ارگانیک بهتر است از ظرف های شیشه ای درب دار استفاده شود تا هوا به داخل محصول گردش نداشته باشد و ماندگاری آنها به مدت یک سال تضمین شود.

کارخانه تولید شیره انگور ارگانیک

کارخانه تولید شیره انگور ارگانیک در کارخانه های تولید شیره انگور ارگانیک از هیچ ماده افزودنی و نگهدارنده خاصی استفاده نمی ‌شود. در راستای این موضوع این کارخانه های تولیدی محصولات خود را به صورت سالانه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. به عبارت ساده تر می توان گفت مدت مصرف و نگهداری شیره انگور ارگانیک به مدت یک سال است و باید در طی این زمان این محصول مصرف شود وگرنه بعد از گذشت آن دچار فساد می‌ شود.

بیشتر کارخانه های تولید کننده شیره انگور ارگانیک از بسته بندی های استریل شده برای بسته بندی کردن این محصولات استفاده می ‌کنند که این امر می ‌تواند در افزایش ماندگاری این محصولات تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما