فروش شیره خرما غلیظ

شیره خرما غلیظ و عسل عناب تکسو فراورده ای مقوی و خوش طعم، به دست آمده از محصول خرما است که غلظت و طعم آن به صورت توامان معرف کیفیت و مرغوبیت شیره می باشد. محبوبیت این فراورده به علت دارا بودن خواص بی شمار، علاوه بر طعم دلپذیر بسیار بالاست. آراد شهد با فروش شیره خرما غلیظ این فرصت را برای علاقه مندان این محصول فراهم کرده است که بتوانند محصول را به صورت غیر مستقیم سفارش داده و به راحتی به آن دست پیدا کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش شیره خرما غلیظ

مشخصات شیره خرما غلیظ

مشخصات شیره خرما غلیظ شیره خرمای مرغوب و عسل کنار دزفول غلظت به اندازه ای دارد، نه آن چنان غلیظ است که قاشق در آن فرو نرود و نه آن چنان که به راحتی از ظرف روان شود. به عبارتی گفته می شود غلظت آن مشابه غلظت عسل است. رنگ شیره خرما مرغوب تیره و شفاف بوده و قطعا چیزی که با رنگ روشن به عنوان شیره خرما عرضه شود تقلبی بوده و شیره واقعی خرما نیست.

این محصول به دلیل وجود قند فراوان در آن، شیرین بوده و طعم دلچسبی دارد و با وجود کالری کم، سرشار از انرژی بوده و می تواند برای کودکان یا افراد دارای مشاغل سخت خوراک مناسبی باشد. به همین سبب در درست کردن شربت، ارده شیره و حلوا به کار برده می شود. با وجود این به ندرت مشاهده شده است که شیره خرما ته نشین شده یا شکرک بزند.

شیره خرما از دیدگاه طب سنتی طبعی گرم و خشک دارد و به علت دارا بودن مقدار قابل توجه آهن، ماده مغذی مناسب و مفید برای کودکان و بانوان و افرادی است که از کم خونی فقر آهن رنج می برند. همچنین آنتی اکسیدان در شیره خرما به وفور یافت شده و می توان از آن به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده نمود و از شر رادیکال های آزاد آسوده شد.

تولید شیره خرما غلیظ

تولید شیره خرما غلیظ شیره خرما کیلویی به روش های سنتی و صنعتی در مناطق جنوبی کشورمان و مناطق خرماخیز تولید می شود. برای این منظور خرما پس از شست و شو و هسته گیری در مقدار معینی آب قرار داده شده و پس از مدت مشخصی که قند و املاح آن به آب منتقل گردید تفاله آن جدا شده و پس از گذراندن دو مرحله تصفیه و تغلیظ در بسته بندی های کیلویی یا فله ای آماده ورود به بازار خواهد بود.

مجموعه آراد شهد با بهره گیری از بهترین خرمای موجود و با استفاده از پیشرفته ترین روش های تولید توانسته است رسالت خود را در عرضه شیره خرما مرغوب به خوبی به انجام رسانده و بهترین نوع محصول ممکن را در دسترس هم وطنان عزیز قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما