فروشگاه مرکزی شیره انجیر خشک استهبان

استهبان قطب اول تولید و پرورش انجیر در کشور می باشد. کیفیت انجیر این شهر بدون شک حرف اول را می زند. به همین دلیل تولید شیره انجیر خشک و روغن ارده کنجد دلربا هم یکی دیگر از صنایع این منطقه می باشد. شیره انجیر استهبان به صورت سنتی و صنعتی تولید و به فروش می رسد. شیره انجیر خشک هم مانند دیگر شیره ها گرفته و مصرف می شود. از این ماده خوراکی هم برای شربت و هم برای صبحانه استفاده می گردد.

فروشگاه مرکزی شیره انجیر خشک استهبان

شیره انجیر برای درمان بیماری

شیره انجیر برای درمان بیماری شیره انجیر و حلوا ارده جنتی به دلیل آنکه سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان می باشد، به عنوان یک مواد غذایی ضد سرطان شناخته می شود. این ماده خوراکی هم همانند انجیر تر و خشک در درمان یبوست بسیار مفید است و به دلیل راحتی استفاده برای کودکان هم بسیار تجویز می شود.

یکی از خواص جالب و مهم شیره انجیر، درمان و بهبود بیماری های پوستی و مو می باشد و رطوبت پوست را بیشتر می کند. در نتیجه پیری پوست به تاخیر می افتد.

اگرچه انجیر و شیره انجیر خشک قند زیادی دارد اما برای رژیم های دیابتی، کاهش وزن و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به دلیل عدم کلسترول برای افراد مسن نیز بسیار مقوی است.

شیره انجیر برای بهبود دستگاه گوارش و هاضمه توسط طب سنتی و حتی پزشکان نیز تجویز می شود. حتی زنان شیرده هم برای بیشتر شدن شیر خود می توانند بر روی انواع انجیر و شیره انجیر حساب ویژه ای باز کنند.

در کنار همه این خواص، در طب اسلامی نیز از خواص این ماده خوراکی بسیار یاد شده است. حدیث ها و نقل قول های زیادی از پیامبر و امامان شیعه وجود دارد که خواصی از جمله بهبود قوای جسمی و جنسی، بهبود بواسیر، برطرف کردن بوی بد دهان، بهبود نقرس، افزایش رشد مو و … را برای انجیر و شیره آن برشمرده اند.

مشاوره فروش شیره انجیر استهبان عمده

مشاوره فروش شیره انجیر استهبان عمده شیره انجیر هم به صورت سنتی و هم صنعتی گرفته و به فروش می رسد. همچنین این محصول هم در حجم زیاد و عمده و هم جزئی قابل خرید می باشد. شیره انجیر عمده برای مصارف قنادی، شیرینی پزی، کافه ها و … در نظر گرفته می شود. شما جهت خرید عمده این محصول از استهبان، هم می توانید حضورا به باغداران و کارخانه های صنعتی این کار مراجعه نمایید و هم آنکه از طریق راه های ارتباطی فضای مجازی با آنها در ارتباط و هماهنگ باشید.

امروزه پشتیبانی آنلاین و مجازی این تولیدکنندگان یک امتیاز مثبت برای جلب رضایت مشتری هاست و راحتی کار تولیدکننده را هم به دنبال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما