عرضه کننده شیره خرما درجه یک

عرضه کننده شیره خرما و عسل گون گزانگبین درجه یک با مدیریت بازار و کسب و کار های مجازی توانسته بخش وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهد. بیشترین علل و محبوبیت این محصول که باعث عرضه آن شده خواص و قیمت منحصر به فردش می باشد. به دلیل داشتن ویتامین A و آهن برای درمان کم خونی بسیار مفید بوده و از سرطان جلوگیری می کند.

عرضه کننده شیره خرما درجه یک

ماندگاری شیره خرما چقدر است؟

ماندگاری شیره خرما چقدر است؟ ماندگاری شیره خرما و عسل طبیعی ایلام بسیار بالا بوده و اگر در جای خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود تا سالیان دراز قابل استفاده می باشد. شیره خرما حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، قند طبیعی، مواد معدنی و ویتامین B1، B2، B3 و B5 و همچنین A1 و C است خوردن برای درمان کم خونی و مشکلات خونی مفید است. و همچنین به دلیل داشتن گلوکز، ساکارز و فروکتوز مفید برای بیماران دیابتی و بسیار مفید است.

آن غنی از فیبر بوده و به دلیل داشتن خاصیت ملین برای یبوست و بواسیر مفید بوده و به تقویت دستگاه گوارش کمک کرده و به دلیل داشتن کاروتنوئید و ویتامین A برای خشکی و عفونت چشم مفید است. این محصول غنی از آهن و اسید فولیک برای درمان کم خونی مفید است و به افزایش گلبول های قرمز خون کمک می کند. همچنین به دلیل داشتن ویتامین B برلی رفع خستگی و بیماری اعصاب مفید بوده و به دلیل داشتن منیزیم و فسفر برلی تقویت حافظه مفید است.

این محصول غنی از ویتامین C و D بوده و به دلیل داشتن خاصیت الاستیک و آنتی اکسیدان باعث کلاژن سازی پوست می شود.و از پیری، جوش و لک های پوستی جلوگیری می کند. به دلیل داشتن مواد مغذی و آهن از ریزش مو جلوگیری کرد و باعث استحکام ریشه موها می شود.

مرکز پخش شیره خرما درجه یک

مرکز پخش شیره خرما درجه یک

مرکز پخش شیره درجه یک بسته به کیفیت و قیمت مناسبش در سراسر ایران انجام می شود. طعم و خواص بی نظیر آن بر میزان پخش و فروش در بازار دخیل بوده است. شیره یکی از مقوی ترین مواد غذایی می باشد که به عنوان صبحانه و نوشیدنی از آن استفاده می شود و بیشتر جنبه دارویی دارد. در فصل زمستان به دلیل سردی هوا و مقوی بودن این محصول بسیار پر متقاضی و پر فروش می باشد. این ماده مقوی و پر انرژی به صورت سنتی و مدرن تولید و به فروش می رسد.

مرکز پخش و فروش آن این محصول را با قیمت ارزان و مناسب به بازار عرضه می کنند. مراکز مختلفی در زمینه پخش و تولید این محصول در حال فعالیت هستند. ولی خرید از مجموعه ما برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد، مزایای بی شماری برای خریدار و فروشند به همراه دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما