عرضه کلی شیره انگور طبیعی

شیره خرما زرد محصولی است که از نظر طب سنتی دارای طبع گرم بوده و برای افرادی که سرد مزاج هستند و مبتلا به بیماری های گوناگونی همچون سرفه های شدید، خستگی بیش از حد، ضعف عمومی و… می باشند بسیار مفید و موثر است. عرضه کلی شیره انگور طبیعی پس از اینکه مراحل تولید آن انجام شد توسط مراکز تولیدی و نمایندگی های فروش و عرضه شیره طبیعی انجام می شود.

عرضه کلی شیره انگور طبیعی

روش تولید خانگی شیره انگور طبیعی

روش تولید خانگی شیره انگور طبیعی تولید شیره خرما سطلی طبیعی با استفاده از روش های سنتی و خانگی نیز قابل انجام است. برای تولید این محصول در ابتدا لازم است انگورها را کاملا شسته و آن را دانه دانه کنید. خوشمزه و مرغوب بودن انگور نقش بسیار زیادی در کیفیت شیره ایفا می کند به همین خاطر بهتر است انواع انگور خوشمزه و سالم را برای اینکار انتخاب نمایید. پس از شستشوی انگورها با استفاده از وسایلی همچون آبمیوه گیری و یا گوشت کوب آب آنها را به صورت کامل گرفته و از صافی رد کنید. انجام اینکار برای حذف تفاله های انگور انجام می شود.

آب انگور تولید شده را بر روی حرارت بگذارید. خاک مخصوص شیره انگور و یا دوشاب نیز وجود دارد که در هنگام جوشاندن شیره انگور و مشاهده کف لازم است به شیره آن را بیفزایید. حتما در هنگام پخت این محصول کف های ایجاد شده درون ظرف را خارج کنید. در هنگامی که هیچگونه کفی بر روی آن مشاهده نشد مقداری خاک سفید که به خاک دوشاب نیز معروف می باشد اضافه نمایید. در انتها ظرف را در گوشه ای برای ته نشین شدن خاک های موجود در آن قرار دهید پس از جدا شدن خاک و شیره مجددا شیره خالص را بر روی حرارت بگذارید.

با رسیدن شیره انگور به غلظت کافی شعله را خاموش کرده و مواد را به ظروف مخصوص منتقل کنید.

فروش ویژه شیره انگور طبیعی

فروش ویژه شیره انگور طبیعی شیره انگور از جمله بهترین شیره جات موجود در بازار می باشد که دارای خواص و ویتامین های بسیار زیادی است. این محصول انرژی زا بوده و در وعده صبحانه و سایر میان وعده های دیگر کاربرد دارد. فروش ویژه شیره انگور طبیعی با توجه به اینکه این محصول مشتریان بسیار زیادی دارد و بازار فروش آن بسیار داغ است توسط مراکز متعدد در حال انجام می باشد. فروش ویژه انواع مختلف شیره انگور طبیعی با کیفیت و مرغوب با قیمت ارزان در حال انجام است.

از طریق مراکز فروش شیره انگور به صورت ویژه می توان این محصول را به شکل فله ای و در حجم های بالا و به صورت بسته بندی شده در حجم های کمتر خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما