عرضه مستقیم شیره خرما اصل

در شهر های جنوبی کشورمان به دلیل وجود اب و هوای مساعد برای کشت خرما این محصول پر اهمیت کاشته می شود مردمان جنوب کشور اکثراً دارای نخلستان‌های بزرگ می باشند که از طریق همین نخلستان‌ها توانسته‌اند جزو مهمترین تولیدکنندگان شیره خرما  و عسل در مشهد و عرضه کنندگان شیره خرما باشند.

و شغل اصلی آنها و خرما فروشی و عرضه مستقیم خرما به بازارهای جهانی می‌باشد و همچنین گرفتن شیره از خرما و خرید و فروش این محصول و فراورده های خرما می‌باشد و عرضه کنندگان این محصول به دلیل شناختی که از انواع خرما دارند از مهمترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان مستقیم شیره خرما اصل محسوب می‌شوند

عرضه مستقیم شیره خرما اصل

شناخت شیره خرما اصل

شناخت شیره خرما اصل برای شناخت شیره خرما اصل و عسل طبیعی در کرمان روش‌هایی وجود دارد که بهتر است که یاد بگیریم مثلاً اگر رنگ شیره خرما تیره تر باشد بهتر است.

البته چون خرما ها رنگ‌های متفاوتی دارند رنگشان فرق می‌کند ولی کلا تیره تر است یا به طعم آن که بسیار شیرین تر از شیره های دیگر است.همچنین غلظت شیره خرما هم یکی دیگر از راههای شناخت شیره ی خرمایی اصلی است که شفافیت خاصی دارد .

شیره ی خرمای اصلی اگر مدتی در ظرفی بماند ته نشین می‌شود و شیره ی خرما اگر اصل نباشد شکرک می زند.

در صورتی که بعد از مدتی شکرک بزند متوجه می‌شویم که اصل نیست تولید کنندگان شیره خرما اصل این موارد را مورد توجه قرار می‌دهند.مصرف این نوع شیره خرما هم برای بزرگسالان وهم برای بچه‌ها ها در هر سنی مناسب است و بسیار خوشمزه و برای بدن مفید است.

با مصرف شیره خرما کبکاب ناراحتی های معده و مشکلات گوارشی و تنفسی وبیماری های پوستی و یبوست برطرف می‌شود .

شیره خرما کبکاب دارای انواع ویتامین‌ها می‌باشد وبا مصرف هر روز ومداوم آن بسیاری از کم خونی‌ها هم رفع می‌شود.

مراکز فروش شیره خرما اصل

مراکز فروش شیره خرما اصل مراکز فروش شیره خرما اصل بیشتر در شهرهای جنوب کشور که دارای انواع نخلستان ها می‌باشند وجود دارد.مردمان جنوب کشور با تلاش بی وقفه خود خرماهای نخلستان‌ها را می‌چینند و هسته ها را از خرما جدا می‌کنند .پس ازطی مراحلی با رعایت بهداشت شیره ی اصل خرما را می پزند و باکیفیت ترین و مرغوب ترین خرما ها را تولید می‌کنند .پس از این که خرما ها را چیدند و هسته هارا جدا کردند از این خرماهای مرغوب بهترین شیره خرمای اصل را تهیه می‌کنند.

این شیره هارا پس از پختن و بسته بندی کردن وبا تایید مهر استاندارد برای فروش به اقصی نقاط کشور می‌فرستند.معمولاً در همه جای ایران در همه شهرها و مراکز فروش و فروشگاهها و مغازه ها به راحتی در دسترس است .هر کس می‌تواند با مراجعه به صورت حضوری یا اینترنتی و به صورت تلفنی سفارش دهد و شیره مورد نظر خود را در اینترنت انتخاب و از درب منزل تحویل گیرد.و مصرف نماید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما