صادرات انواع شیره انگور غلیظ

صادرات انواع شیره انگور غلیظ و عسل کندو بال، بر اساس کیفیت عالی و درجه خلوص بالا و همچنین، استفاده نکردن از هیچ گونه مواد افزودنی مضر جهت ماندگاری طولانی مدت، به کشور های دیگر، به خصوص کشور های حاشیه خلیج فارس انجام می پذیرد. صادرات شیره انگور به سایر کشور ها، موجب ورود ارز زیادی حاصل از فروش به کشور شده و افراد و واحد های تولیدی زیادی در زمینه تولید شیره انگور خالص و اعلا، مشغول به کار شده اند.

صادرات انواع شیره انگور غلیظ

اطلاعاتی درباره شیره انگور غلیظ

اطلاعاتی درباره شیره انگور غلیظ شیره انگور غلیظ و عسل طبیعی در شیراز ، از خواص و ویژگی های خاصی بهره می برد و از آن در درست نمودن بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها استفاده می گردد. این نمونه از شیره انگور، فرآیند تولید مختص به خود را دارد و بیشتر به روش سنتی تهیه می گردد. اگر چه، در حال حاضر، کارخانجات تولیدی زیادی در زمینه تهیه شیره انگور فعالیت می کنند و انواع مختلفی از این ماده غذایی را تولید و در بازار عرضه می کنند. بسیاری از باغداران برای افزایش ماندگاری و طول عمر انگور، آن را با خاک سفید، که حاوی املاح معدنی و آهک است، ترکیب و مخلوط می کنند.

در اثر اضافه نمودن خاک سفید، آب انگور تصفیه شده و اگر مورد پخت و پز قرار گیرد، شیره آن، ترش مزه نخواهد بود. در مرحله بعد، با استفاده از پارچه های مخصوص یا به روش های دیگر، آب انگور را از خاک سفید جدا نموده و در نهایت، تحت اثر حرارت قرار می گیرد و آن ها را می جوشانند. در اثر جوشاندن به مدت معین، آب انگور تبخیر و به قند آن اضافه می شود.

در مرحله بعد، تمامی مخمر ها و کپک های موجود در در شیره انگور از بین رفته و در نهایت، شیره ای غلیظ با رنگ نسبتاً تیره به دست می آید، که به آن شیره انگور غلیظ می گویند. شیره انگور با غلظت بالا، به دلیل خواص و فواید زیادی که دارد، برای وعده صبحانه، گزینه ای بسیار عالی است و بخصوص، مصرف آن برای کودکان بسیار مفید و اثر بخش است. از طرفی، این محصول از مزه و طعم بسیار خوبی بهره می برد.

تولید انواع شیره انگور غلیظ

تولید انواع شیره انگور غلیظ تولید انواع شیره انگور غلیظ، به دو روش صنعتی و سنتی صورت می پذیرد و هر کدام از روش ها در بازار شیره، خصوصیات و مزایای خود را دارند. در روش صنعتی، تمامی مراحل تولید تحت نظر کارشناسان کیفی و بهداشتی انجام گرفته و نظارت مستقیم دارند. محصول نهایی تولید شده، تحت تست و آزمایش های مختلف قرار گرفته و در صورت گرفتن تاییدیه، در بسته بندی با حجم های متنوع با نشان های سازمان استاندارد و بهداشت، در بازار عرضه می گردد. در روش سنتی، ممکن است که محصول تولیدی، از نظر بهداشتی، در سطح بالایی نباشد و اگر قصد خرید دارید، حتما از مکان و محل مطمئن، محصول را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما