شرکت تولید شیره خرما صادراتی

شیره خرما و عسل گون گزانگبین یکی از دل چسب ترین چیزهایی است که برای وعده صبحانه می توان مصرف کرد و خواص بی نظیر آن باعث شده تا علاقه مردم به مصرف آن به صورت بی سابقه ای افزایش پیدا کند. شرکت تولید شیره خرما صادراتی این امکان را برای همه فراهم ساخته تا لذت خوردن این محصول را تجربه کنند. صادرات این محصول نیز طی سالهای گذشته افزایش داشته و کشورهای همسایه به مشتریان پر و پا قرص آن تبدیل شده اند.

شرکت تولید شیره خرما صادراتی

روش نگهداری شیره خرما

روش نگهداری شیره خرما خیلی از محصولات برای سالم ماندن نیاز به نگهداری خاصی دارند که شیره خرما و عسل طبیعی ایلام نیز از این امر مستثنی نیست. برای اینکه این محصول شکرک نزند باید حتما در دمای مناسبی نگه داشته شود یعنی هم باید از گرمای زیاد و هم سرما محافظت شود تا بتوان آن را برای مدت طولانی حفظ کرد.
نگهداری شیره خرما اصولی دارد که با رعایت آنها می توان برای مدت زیاد طعم اولیه آن را حفظ کرد و برخی به اشتباه فکر می کنند باید آن را داخل یخچال گذاشت که این کار باعث شکرک زدن می شود و مصرف آن باعث مسمومیت می شود که برای سلامتی انسان خطرناک است.

فروش کلی شیره خرما صادراتی

فروش کلی شیره خرما صادراتی ما با فروش کلی شیره به مناطق مختلف جهان سعی کرده ایم نماینده قابل احترامی برای صنعت غذایی ایران باشیم و با صداقت تمام اعلام می کنیم که تلاش کرده ایم محصولی کاملا بهداشتی و با کیفیت تقدیم مصرف کنندگان کنیم.
شما می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان ما نیز بهره ببرید تا در جریان فرآیند تولید این محصول قرار بگیرید و با خاطری آسوده نسبت به تهیه آن اقدام کنید. کشورمان به دلیل اینکه یکی از تولید کنندگان اصلی خرمای باکیفیت در جهان است شیره خرمای تولید شده نیز از استانداردهای بالایی برخوردار است و این محصول بیشتر در استانهای جنوبی که قطب تولید خرما است تولید می شود و ما به برخی از خواص این محصول اشاره می کنیم:

● سرشار از آهن و اسید فولیک است که برای درمان کم خونی خاصیت فراوانی دارد و یک داروی طبیعی به شمار می رود.

● کلسیم و منیزیم فراوانی دارد که باعث استحکام استخوانها می شود و برای اینکه به پوکی استخوان دچار نشویم گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود‌.

● برای درمان گلو درد و سرماخوردگی مفید می باشد و مصرف آن به خصوص در فصول سرد سال توصیه می شود.

● به تقویت بینایی کمک می کند و عملکرد چشم را بهتر می کند.

● برای تقویت سیستم عصبی مناسب است و ترکیب آن با شیر ولرم در حد یک معجزه عمل می کند و بسیار پر خاصیت می باشد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما