خرید عمده شیره توت ارگانیک همدان

شیره توت ارگانیک با حرارت دادن آب این میوه و تغلیظ آن به دست می آید که اگر بدون مواد نگهدارنده باشد، خواص مصرفی بیشماری دارد. امروزه در همدان و برخی دیگر شهرهای کشور انواع این محصول به صورت ارگانیک تولید می شوند. با توجه به افزایش فرآیند خرید و فروش عمده این محصول قصد داریم به بررسی مزیت های مصرفی آن به ویژه در کودکان و نوزادان بپردازیم.

خرید عمده شیره توت ارگانیک همدان

شیره توت 100% خالص برای نوزادان

شیره توت 100% خالص برای نوزادان شیره توت محصول فرآوری شده از جوشاندن توت تازه همراه با آب است. در فرآیند تولید این محصول از هیچ گونه شیرین کننده و مواد افزودنی دیگر استفاده نمی شود. به همین علت تمامی خواص و فواید مصرفی توت در شیره آن خلاصه می شود. از نظر طب سنتی این محصول دارای طبع گرم بوده و مصرف آن برای افراد سرد مزاج به ویژه در فصل زمستان بهترین گزینه است. افرادی که با برخی بیماری های مفصلی مواجه هستند جهت رفع دردهای مزمن از شیره توت به عنوان یک مسکن ارگانیک می توانند استفاده کنند.
میزان غلظت شیره توت خالص و تازه بستگی به مدت زمان جوشاندن آن دارد. هر چقدر که آب توت بیشتر جوشیده شود، میزان غلظت و قوام آن نیز بیشتر خواهد بود. البته توجه کنید که رنگ شیره نباید بیش از اندازه سیاه و تیره شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که مصرف شیره توت ارگانیک برای کودکان نیز فواید بیشماری به همراه دارد. البته توصیه می کنیم از این محصول برای تغذیه نوزادان زیر یکسال به هیچ عنوان استفاده نشود مگر با تجویز پزشک متخصص طب سنتی.
برای گنجاندن شیره توت در برنامه غذایی نوزادان و کودکان می توانید از آن به عنوان طعم دهنده یا شیرین کننده در خوراکی ها و به ویژه شیرینی های خانگی استفاده کنید. برای تهیه فرنی و مکمل های غذایی نیز بهتر است بجای شکر از شیره توت جهت شیرین کردن آنها کمک بگیرید.

فروش بی واسطه شیره توت ارگانیک تازه

فروش بی واسطه شیره توت ارگانیک تازه در نقاط مختلف کشور مانند همدان، تولید انواع شیره توت به صورت سنتی و صنعتی رواج دارد. در شیوه های صنعتی به علت عدم دخالت نیروی انسانی و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، استاندارد و بهداشتی بودن محصول کاملاً تضمینی است. اگر قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارید، باید همواره معیارهای زیر را مدنظر قرار دهید:

  • شیره توت در بسته بندی استاندارد عرضه شده باشد.
  • غلظت و رنگ محصول نهایی کاملاً طبیعی و ارگانیک باشد.
  • شکرک زدگی و ناخالصی در بافت شیره وجود نداشته باشد.
  • تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته بندی درج شده باشد.
  • نام شرکت تولید و تاییدیه وزارت بهداشت روی بسته بندی باشد.

در این مرکز انواع شیره توت همدان بسته بندی شده به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت تولیدی برای خریداران عمده و شرکت های صادراتی انواع شیره میوه ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما