تامین کننده شیره خرما طبیعی

تامین کننده شیره خرما طبیعی و روغن ارده کنجد دلربا با حضور فعالی که در بازار دارد و با تجربه و تخصصی که در این زمینه داشته این محصول را کاملا سالم و بهداشتی و ارگانیک تولید نموده و به صورت عمده و مستقیم در دسترس مشتری قرار می دهد. این شیره به دلیل خواص بالایی که دارد طرفداران زیادی داشته و به وفور عرضه می شود.

تامین کننده شیره خرما طبیعی

ویژگی های شیره خرما درجه یک

ویژگی های شیره خرما درجه یک ویژگی های شیره خرما درجه یک و حلوا ارده جنتی بر حسب نحوه تهیه و کیفیت مختلف می باشد و یک شیره خوب دارای رنگ شفاف است و به صورت طبیعی و سالم تهیه شده است. همچنین رنگ روشن و غلظت مناسبی نیز دارد و دارای طعم و بوی طبیعی بوده و بدون کپک زدگی، ترشیدگی، تخمیر و سوختگی می باشد.

شیره خرما باکیفیت عاری از پوست میوه، برگ و ساقه بوده و فاقد آفات و بقایا و آثاری مانند خاک، خاشاک لارو، تخم و شفیره می باشد و همچنین خالص و فاقد افزودنی بوده است. بسته بندی آن در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی بوده و دارای برچسبی است و نام و مشخصات کامل محصول در آن درج شده است.

شیره خرما به دو روش صنعتی و سنتی تولید شده و در نوع صنعتی خرما شیره دار را با آب حرارت داده و بعد از له شدن تفاله ها آن را از صافی عبور می دهند و بعد مایع بدست آمده را حرارت می دهند تا به غلظت کافی برسد. برای تهیه شیره سنتی خرمای شیره دار را در حوضچه های سیمانی ریخته و با فشاری که بر آنها وارد می شود شیره ها جدا خواهد شد.

بازار فروش شیره خرما طبیعی

بازار فروش شیره خرما طبیعی بازار فروش شیره خرما طبیعی بسیار فعال است و به دلیل طعم خوش و خواص بالا مورد استقبال زیادی قرار گرفته و لذا به صورت گسترده در بازارهای داخلی مورد خرید و فروش قرار می گیرد. این شیره دارای طبع گرمی بوده و بسیار مقوی و مغذی می باشد که اصولا به همراه ارده مورد استفاده قرار می گیرد.

شیره خرما بسیار انرژی زا است و دارای مقادیر زیادی کالری بوده و برای صبحانه بهترین خوراکی می باشد که انرژی فرد را در طول روز تامین می کند. این ماده غذایی برای کم خونی بسیار مفید است و مصرف آن نیز برای تمام سنین توصیه می شود بالاخص کسانی که فعالیت ذهنی و جسمی بالایی دارند.

شیره خرما از جمله شیره جات ارگانیک و طبیعی است که بهترین جایگزین قند و شکر است و برای تهیه انواع حلوا، بستی، شیرینی جات و … می توان از آن میل نمود. همچنین به دلیل قند طبیعی که دارد برای افراد مبتلا به دیابت مضرات کمتری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما