بازار فروش شیره خرما خالص

شیره خرما و عسل 40 گیاه در واقع عصاره میوه خرما است که خاصیت و ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و به شکل های مختلفی مصرف می شود. طعم این شیره بسیار مطلوب و دلچسب است و مصرف آن در بسیاری از شهرهای ایران رواج دارد،، به همین دلیل بازار فروش شیره خرما خالص در کشور بسیار پر رونق است.بازار فروش شیره خرما این محصول را از طریق راه های ارتباطی با کیفیت برتر و قیمت بسیار مناسب به مشتری در سراسر کشور عرضه می کند.

بازار فروش شیره خرما خالص

خصوصیات شیره خرما خالص

خصوصیات شیره خرما خالص شیره خرما و عسل بدون موم به دو روش صنعتی و سنتی تهیه می شود، در این بین گاهی ممکن است سودجویان از اعتماد مردم و عدم شناخت کافی آنان در خرید شیره خرما  سوء استفاده کرده و این محصول را با مواد دیگر مانند شیره چغندر قند و غیره مخلوط می کنند و آن را به قیمت بالا به فروش برسانند، از این رو شناخت خصوصیات شیره خرما خالص به شما کمک می کند که خرید مطمئنی انجام دهید.

خصوصیات شیره خالص خرما شامل موارد زیر می شود:

  • این شیره فقط از میوه خرما تهیه شده و طعم طبیعی خرما کاملا حس می شود.
  • غلظت این شیره مناسب است، اگر شیره زیاد روشن باشد یعنی آب زیادی دارد و به خوبی نجوشیده است، اگر خیلی غلیظ باشد یعنی بیش از حد جوشیده و طعم تلخ و گزنده ای می گیرد.
  • رنگ شیره خرما خالص شفاف است، طعم کپک زدگی، سوختگی و طعم غیر عادی ندارد.
  • میزان خاکستری که به شیره حین تولید اضافه می شود مناسب است و شیره به خوبی صاف شده و هیچ مواد غیر طبیعی مانند خاکستر، پوست خرما، هسته و غیره ندارد.
  • شیره خرمایی که خالص باشد در برابر شکرک زدن بسیار مقاوم است و در دمای پایین شکرک نمی زند.

علاوه بر خصوصیات ظاهری شیره خرما که در بالا ذکر شد، این محصول خاصیت درمانی زیادی نیز دارد. شیره خالص خرما سرشار از آهن، کلسیم، فسفر و مواد معدنی دیگر است و طبع گرمی دارد. این محصول یه انرژی زا فوق العاده برای افراد کم بینه و ضعیف است.

شرکت تامین شیره خرما خالص

شرکت تامین شیره خرما خالص شیره خرما در بسیاری از شهر های ایران به همراه ارده، کره، روغن حیوانی و غیره به فراوانی استفاده می شود، علاوه بر آن این شیره در تهیه بستنی، حلوا و کاچی نیز نقش مهمی دارد، از این رو فروش و در نتیجه تولید شیره خرما پر رونق است.

شرکت تامین شیره خرما خالص این محصول را با بهترین کیفیت و طعم عالی در بسته بندی های کاملا بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت در وزن های مختلف تهیه کرده و با نازل ترین قیمت و سود اندک، به صورت مستقیم در وب سایت  اختصاصی خود عرضه کرده و به دست مشتری می رساند. شما می تواند در سایت این شرکت هر مقدار شیره خالص که نیاز دارید سفارش دهید و خرید غیر حضوری و البته مطمئنی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما