بازار فروش شیره خرما بهداشتی

خرید شیره خرما بهداشتی و عسل 300 گرمی، ارزان و با کیفیت در سایت ما میسر شده است. جهت خرید به صورت عمده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شماره های تماس در پایین صفحه درج گردیده است. خرید شیره خرما به صورت عمده به نفع خریداران می باشد، زیرا برای خرید محصول با حجم بالا هزینه کمتری را پرداخت نموده و برای فروش به صورت جزئی سود خوبی بدست خواهند آورد.

بازار فروش شیره خرما بهداشتی

طرز تهیه شیره خرما در خانه

طرز تهیه شیره خرما در خانه ممکن است تعجب کند که چه نوع آب میوه ای می تواند با استفاده از خرما خشک با هسته ای خشک شده ، تهیه شود. بله شما می توانید از این خرماهای کم آب که دارای ارزش غذایی بالایی است یک نوشیدنی سالم و تابستانی تهیه کنید.

شیره خرما‌ و عسل ارگانیک گون طعم و مزه طعم عالی دارد متقاعد کردن حتی افرادی که خرما را دوست ندارند آسان است.

طرز تهیه شیره خرما:

  • خرما ها را حداقل به مدت 2 ساعت بشویید و در آب گرم خیس کنید.
  • خرما ها را خوب له کنید.
  • روی خرما ها آب بریزید و بگذارید برای زمانی باقی بماند
  • آب را با استفاده از پارچه پنیر فیلتر کرده و استخراج کنید.
  • این تفاله را به ظرف مورد استفاده برای خیساندن اضافه کنید و کمی آب بیشتر بریزید ، فشار دهید و دوباره فیلتر کنید.
  •  این آب را در یک ظرف قابلمه سنگین بجوشانید
  • آب خرما را بجوشانید تا زمانی که قوام غلیظی را ببینید. قوام مناسب این است که به ضخامت عسل باشد. 11 دقیقه طول می کشد تا تقریبا با شعله متوسط بالا قوام مورد نظر برسد.

نحوه استفاده از شیره خرما:

می توانید از آن به عنوان یک نان یا نان یا سایر محصولات پخته شده، پنکیک، دوزا یا روتی خود استفاده کنید. بیشتر افراد از آن به عنوان شیرین کننده شیر استفاده می کنند. اما بحث در مورد مصرف شیر و خرما با هم وجود دارد ، زیرا کلسیم موجود در شیر باعث جلوگیری از جذب آهن می شود (آهن موجود در خرما در این مورد). در صورت تمایل به مصرف خرما برای بهبودی از کم خونی ، ممکن است شیر ​​و خرما با هم خوب نباشد.

تامین شیره خرما بهداشتی

تامین شیره خرما بهداشتی تامین شیره خرما در کشور به خوبی انجام می شود و این محصول می تواند با قیمتی مناسب و‌ کیفیت خوب از فروشنده معتبر خریداری گردد.

منظور از شیره خرما ارزان، گذاشتن برچسب بی کیفیتی محصول نمی باشد. شرکت ما به دلیل تولیدات انبوه روزانه برای رفاه حال خریداران عمده، محصولات خود را با کیفیت عالی تولید و با درصد سود پایین به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سفارش و خرید به صورت عمده می توانید همه روزه با کارشناسان ما در این زمینه در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما