بازار فروش شیره انگور طبیعی

شیره انگور طبیعی و عسل درجه یک سبلان، خواص دارویی و درمانی فراوانی داشته و مصرف صحیح آن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند؛ به علاوه، این شیره طبیعی، بسیار خوش طعم بوده و به اشکال گوناگون می توان آن را مصرف نمود؛ به همین دلیل بازار فروش شیره انگور طبیعی از رونق فوق العاده ای برخوردار گشته است. ناگفته نماند که شیره انگور نیز به نوبه خود متنوع بوده و نمونه های مختلف آن تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند.

بازار فروش شیره انگور طبیعی

آیا شیره انگور طبیعی شکرک می زند؟

آیا شیره انگور طبیعی شکرک می زند؟ شیره انگور و عسل صفادشت خوانسار، حاصل حرارت دادن و غلیظ سازی آب میوه انگور می باشد؛ البته برای گرفتن طعم ترشی آب انگور، یک سری فرآیندهای خاص روی آن انجام شده و تصفیه می گردد؛ طبیعتاً روش انجام این کار برای شیره انگور سنتی یا صنعتی متفاوت است.

امروزه اغلب مردم ترجیح می دهند؛ شیره انگور را به صورت آماده خریداری کنند؛ یکی از رایج ترین سوالاتی که در رابطه با طبیعی بودن ماده خوراکی مذکور مطرح می شود؛ این است که آیا شیره انگور ارگانیک، شکرک می زند؟
عده ای از مردم تصور می کنند؛ که شکرک زدن شیره، نشان دهنده مصنوعی بودن آن است؛ در حالی که این باور به هیچ وجه صحیح نمی باشد؛ چرا که شیره انگور، حاوی مقدار زیادی قند یا گلوکز بوده و در صورت باقی ماندن به مدت طولانی (مخصوصاً در جای خنک) شکرک می زند؛ در حالی که ممکن است؛ یک شیره غیر ارگانیک حاوی مواد نگهدارنده تا مدت ها بدون تغییر باقی بماند.

بهترین راه برای جلوگیری از شکرک زدن شیره انگور این است که آن را در ظرف مناسب دربسته و دمای متعادل نگه داشت.
شایان ذکر است که در صورت شکرک زدن شیره انگور، می توان آن را به آرامی حرارت داد؛ تا به حالت طبیعی خود باز گردد.

قیمت عمده شیره انگور طبیعی خالص

قیمت عمده شیره انگور طبیعی خالص قیمت عمده شیره انگور خالص طبیعی به مراتب، ارزان تر از قیمت جزئی آن است؛ اما نمی توان یک عدد دقیق را به آن نسبت داد؛ زیرا همان طور که می دانیم و در ابتدای این نوشتار نیز اشاره گردید؛ شیره انگور، ارقام مختلفی دارد؛ مثلاً برخی از نمونه های این محصول تیره تر یا غلیظ تر می باشند؛ در حالی که رنگ برخی از آنها روشن تر است؛ به عنوان نمونه رنگ شیره انگور ملایر به قهوه ای روشن می گراید؛ در حالی که شیره انگور اردبیل تیره و رقیق است.

طبیعتاً نوع انگور، محل تهیه شیره و روش تولید، مهم ترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت شیره انگور به شمار می روند؛ ناگفته نماند که شیره انگور طبیعی خالص، بدون استفاده از هیچ گونه ماده نگهدارنده و افزودنی مصنوعی تهیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما