بازار فروش شیره انگور ارگانیک

شیره انگور ارگانیک و عسل عناب تکسو از جمله محصولات تولیدی باغداران انگور در فصل پاییز می باشد. این محصول که در واقع از جوشاندن عصاره انگور به دست می آید دارای خواص فراوانی بوده و در فصول سرد سال از بازار فروش پر سودی برخوردار است. باغدارانی که محصول آن ها انگور است اقدام به تولید این محصول نموده و پس از تولید آن را به بازار مصرف عرضه می کنند. این محصول ارگانیک بسیار پر طرفدار است و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

بازار فروش شیره انگور ارگانیک

اهمیت استفاده از شیره انگور برای ورزشکاران

اهمیت استفاده از شیره انگور برای ورزشکاران

شیره انگور و عسل کنار دزفول دارای خواص و ویتامین های فراوانی می باشد، این محصول سرشار از ویتامین آ و ب و ث می باشد.

به علاوه این محصول با ارزش گیاهی در عضله سازی و تامین انرژی مورد نیاز بدن بسیار موثر است، این محصول غذایی خون ساز بوده و کسانی که دچار ضعف عمومی بدن هستند و یا انرژی زیادی را در طول شبانه روز صرف می کنند  بسیار موثر و مفید می باشد، مانند ورزشکاران که انرژی زیادی را در طول شبانه روز صرف می کنند به همین دلیل می بایست از این محصول برای تامین انرژی خود استفاده کنند.

مصرف شیره انگور با ارده کنجد موجب تامین انرژی مورد نیاز ورزشکاران برای سوخت و ساز بدن می باشد، مصرف این ترکیب تاثیر به سزایی در افزایش وزن بدن و عضله سازی دارد.

همچنین در صورتیکه ورزشکاران بر اثر فعالیت زیاد و سنگین دچار گرفتگی عضلات شدند، می توانند از این فرآورده گیاهی استفاده نموده و این حالت خود را بهبود ببخشند، به علاوه این محصول به عنوان یک مکمل غذایی با ارزش بسیار کاربرد دارد و کسانی که به مصرف مکمل های غذایی نیاز دارند مانند ورزشکاران می بایست به جای استفاده از مکمل های شیمیایی که آسیب های جبران ناپذیری را به بدن تحمیل می کند از شیره انگور به عنوان مکمل غذایی استفاده نمایند.

ورزشکاران می توانند از شیره انگور با آب ولرم شربتی غلیظ درست کنند و به صورت روزانه از آن استفاده نمایند.

پخش مستقیم شیره انگور ارگانیک

پخش مستقیم شیره انگور ارگانیک

فروش شیره معمولا به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان این محصول یعنی باغداران انجام می شود ولی بسیاری از این تولید کنندگان برای فروش همه محصول تولیدی خود اقدام به پخش شیره در بین فروشندگان محلی نموده تا از این طریق شیره انگور خود را به فروش برسانند، تولید کنندگان که تولید بسیار بالایی دارند برای عرضه این محصول در ابتدا اقدام به بسته بندی و پلمپ آن نموده و سپس آن را در بین فروشندگان محصولات غذایی عرضه می کنند البته بسیاری از تولید کنندگان این محصول ارگانیک دارای نمایندگی های فروش برای عرضه مستقیم این محصول هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما