ارائه کننده شیره خرما بهداشتی

شیره خرما و عسل عناب تکسو از جمله محصولات مقوی است که از میوه خرما گرفته می‌شود و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. ارائه کننده شیره خرما بهداشتی سعی نموده که از خرماهای مرغوب ایرانی در تولید این شیره خرما استفاده نمایند و با به کار گیری از تکنولوژی های روز دنیا با روش های کاملاً بهداشتی برای تهیه محصولات بهره بگیرد. شما هم می توانید این محصول را در حجم های مختلف و با قیمت های گوناگون خریداری نمایید.

ارائه کننده شیره خرما بهداشتی

خواص شیره خرما در بدنسازی

خواص شیره خرما در بدنسازی شیره خرما و عسل کنار دزفول دارای انواع ویتامین و مواد معدنی است و در صورت مصرف این شیره خوش طعم دیگر نیازی به مصرف قرص های مولتی ویتامین نیست. شیره خرما دارای پروتئین مواد معدنی انواع ویتامین ها، فیبر، قند گلوکز و فروکتوز می‌باشد و به دلیل افزایش انرژی برای کسانی که به ورزش و بدنسازی علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است.
به دلیل داشتن کلسیم و آهن برای تقویت استخوان ها بسیار مفید است. از دیگر خواص شیره خرما برای ورزشکاران می توان به پروتئین بسیار بالای آن اشاره کرد که باعث تقویت عضلات و بافت ماهیچه ها می شود.
افراد ورزشکار پس از تمرین های سنگین می‌تواند به جای مکمل های غذایی از این شیره استفاده کنند و از خواص بی نظیر آن بهره مند گردند.
شیره خرما به قدری انرژی دارد که  از خستگی، کسلی و بیحالی افراد جلوگیری کرده و همانطور که گفتیم به دلیل داشتن آهن از ایجاد کم‌ خونی جلوگیری می‌کند همچنین به دلیل کمک به هضم غذا، معده را اذیت نمی کند.
استفاده از شیره خرما فقط مختص افراد بدنساز و ورزشکار نیست بلکه تمامی افراد و به خصوص کودکان، سالمندان و افراد در حال رشد می توان از این ماده انرژی زا به عنوان یکی از بهترین مواد غذایی استفاده کنند. از شیره خرما می توان به جای شکر در پخت انواع غذا مانند حلوا، شیرینی، کیک استفاده کرد و از خواص بی‌نظیر آن بهره برد.

قیمت خرید شیره خرما بهداشتی

قیمت خرید شیره خرما بهداشتی قیمت خرید شیره خرمای بهداشتی در بازار بسیار متنوع است و قیمت این ماده غذایی بر اساس عوامل مختلفی مانند موارد زیر تعیین می شود.

  •  نوع بسته بندی
  • کیفیت طعم و رنگ
  •  شیوه تهیه محصول
  •  برندی شیره خرما

عرضه این محصول در بسته بندی های گرمی بسیار متداول است و به علت قیمت بسیار مناسب تر متقاضیان بیشتری دارد و همچنین به دلیل داشتن خواص بسیار فراوان به عنوان یک عادت غذایی در بین مردم تبدیل شده است بنابراین افرادی که نیاز بیشتری به این محصول دارند، می‌توانند آن را در بسته‌بندی‌های بزرگتر و کیلویی تهیه نمایند تا قیمت محصول با توجه به میزان تقاضای بالاتر  کاهش پیدا کند.
همچنین قیمت خرید شیره خرما با توجه به اینکه اگر از مراکزی خریداری شود که به صورت مستقیم از تولیدکننده این محصول را در اختیار مشتری قرار می‌دهند، به دلیل نبود واسطه‌ها قطعاً کاهش پیدا می‌کند.  مرکز ما یکی از اصلی‌ترین ارائه‌ دهندگان محصولات بی واسطه می باشد و شما را در این خرید یاری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما