ارائه کننده شیره خرما باکیفیت

شیره خرما و عسل 300 گرمی یکی از پر خاصیت ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها می باشد که از قدیم تا به حال مصرف شیره خرما به روش‌های گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است. که این مرکز یکی از ارائه کننده شیره خرما باکیفیت در ایران می‌باشد.

با مراجعه به کارشناسان فروش شیره خرما می‌توانید قیمت خرید عمده خرما را به دست بیاورید و سپس به صورت مستقیم از آنها خریداری نمایید.

ارائه کننده شیره خرما باکیفیت

راهنمای انتخاب شیره خرما

راهنمای انتخاب شیره خرما شیره خرما و عسل ارگانیک گون که از میوه شیرین درخت خرما به دست می‌آید. که طعم آن شیرین است و بسیار خوشمزه می باشد که دارای طبعی گرم می‌باشد .در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره راهنمای انتخاب شیره خرما مرغوب و با کیفیت بپردازیم.

شیره خرما باید غلیظ باشد زیرا رقیق بودن آن سبب هر چه زودتر خراب شدن و کپک زدن می‌شود.

شیره را حتما در ظرف دربسته و در مکانی خشک و خنک باید خریداری کرد.

رنگ شیره خرما باید تیره باشد و همچنین از شکرک زدن به دور باشد که شکرک زدن از نشانه های کهنه بودن شیره خرما است.

طعم و بوی شیره خرما باید عاری از هر گونه بوی سوختگی، تخمیر، ترشیدگی و کپک زدگی باشد و بوی طبیعی همچون بوی خرما را داشته باشد.

دقت داشته باشید در شیره خرما فاقد مواد خارجی همچون: برگ، ساقه، پوست خرما  و همچنین فاقد هر گونه حشرات و ذرات گرد و خاک باشد

در شیره خرما نباید از حد تعیین شده بیشتر از آلاینده های فلزی استفاده شود و نیز نباید از مواد افزودنی به غیر از اسید سیتریک در آن به کار برد.

شیره خرما دارای طبعی گرم و خشک است اما اگر شیره را با سرکه بجوشانید برای تمام طبع ها مناسب می باشد

شیره خرما در کنار خوشمزه بودن خود دارای خواص های بسیاری  نیز می باشد که در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

  • حاوی ویتامین‌هایی مانندB2 ، A1 و C است
  • شیره خرما سلامت استخوان را بهبود می‌بخشد
  • سیستم عصبی را تقویت می‌کند
  • سلامت پوست را بهبود می‌بخشد
  • مناسب برای یبوست

قیمت خرید شیره خرما باکیفیت

قیمت خرید شیره خرما باکیفیت شیره خرما که می تواند متناسب با هر ذائقه‌ای و دارای خواص فراوان است که در میان مردم از محبوبیت بالای برخودار می‌باشد.

کیفیت شیره‌ی خرما و افرادی که در تولید آن ایفای نقش کرده‌اند و همچنین قیمت خود خرما نیز عاملی تعیین کننده در قیمت گذاری این محصول به شمار می‌رود.

خرید اینترنتی شیره خرما بصورت عمده و جزئی آسان‌ترین روش خرید این محصول به شمار می‌رود. برای این منظور می‌توانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و نیز از قیمت خرید شیره اطلاع یابید و سپس آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما