آخرین قیمت شیره خرما طبیعی

شیره خرما و عسل نیم کیلویی بیز از محصولاتی است که به دلیل خواص زیاد به شدت مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است و توانسته سهم قابل قبولی در سبد غذایی خانوارها به دست آورد. امروزه به دلیل اینکه اکثر خوراکی ها به صورت صنعتی تولید می شوند مردم مایل هستند که چیزی مصرف کنند که بهداشتی و طبیعی باشد. به دلیل اینکه کشورمان در زمینه تولید خرمای با کیفیت در دنیا زبانزد می باشد شیره خرما طبیعی آن نیز طرفداران بسیاری دارد.

آخرین قیمت شیره خرما طبیعی

ویژگی های شیره خرما طبیعی

ویژگی های شیره خرما طبیعی برای اینکه ویژگی های شیره طبیعی و عسل شیشه ای را بشناسید باید مهارت کافی داشته باشید. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به این نکات اشاره کرد:

● رنگ‌ شیره خرما طبیعی باید تیره باشد و برخی از نمونه هایی که در بازار به رنگ روشن موجود است یا تقلبی است یا مرغوبیت زیادی ندارد.

● شیره باید مزه خرما داشته باشد اگر این محصول این مزه را نداشته باشد کیفیت بالایی ندارد.

● باید شفاف باشد در غیر این صورت ناخالص به حساب می آید.

● غلظت بالایی باید داشته باشد.

از دیر باز شیره خرما را با روغن حیوانی مخلوط می کردند و این ترکیب شگفت انگیز بمب انرژی به شمار می رود که می تواند بدن شما را سالم نگه دارد.
شیره خرما به دلیل داشتن مقادیر زیادی آهن خون ساز است و افرادی که با مشکل کم خونی مواجه اند می توانند آن را مصرف کنند و همچنین به دلیل داشتن ویتامین B و فسفر و منیزیم آرامش دهنده به انسان تلقی می شود و عملکرد سیستم عصبی را بهتر می کند.
این محصول هم چنین ویتامین A دارد که باعث جلوگیری از شب کوری می شود و بینایی ما را تقویت می کند. پزشکان خوردن شیره خرما را در ایام بارداری به خانم ها توصیه می کنند زیرا باعث می شود دهانه رحم بازتر شود و وضع حمل آسان تر باشد.

مرکز پخش شیره خرما طبیعی

مرکز پخش شیره خرما طبیعی مرکز پخش شیره خرما طبیعی با استفاده از تجربه و مهارت توانسته شیره هایی را پخش کند که رضایت مشتریان را به دست آورد و حتی این محصول را به خارج از کشور نیز صادر کند حتما مستحضرید که برای مجوز ارسال کالا به کشورهای دیگر باید مراحل مختلفی طی شود و محصول فاکتورهای لازم را برای مجوز پخش بتواند کسب کند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای محصول می باشد.
شما مصرف کنندگان عزیز می توانید حتی از کارشناسان ما مشاوره های تخصصی دریافت کنید تا با اطمینان خاطر نسبت به تهیه آن اقدام کنید و با چگونگی و روند تولید آشنا شوید زیرا همه ما باید محصولات غذایی خود را از مراکز معتبر و صاحب نام تهیه کنیم که با مشکلی از جمله مسمومیت های غذایی مواجه نشویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما