بازار خرید شیره خرما

شیره خرما یکی از مغذی ترین شیره هاست. آب میوه ها در واقع بخشی از منابع انرژی هستند و در مواقعی که بدن به انرژی نیاز دارد بسیار مناسب هستند که یکی از بهترین آب میوه ها برای افزایش انرژی این خرید شیره خرما است. شیره خرما خواصی مشابه خرما دارد. در بسیاری از شهرها از شیره خرما به عنوان شکر در پخت حلوا استفاده می شود و مصرف شیره خرما با برنج یا برف یکی از آداب و رسوم همدان، تبریز، اردبیل و … بوده است.

بازار خرید شیره خرما

مقدار مجاز مصرف روزانه شیره خرما

مقدار مجاز مصرف روزانه شیره خرما شیره انگور یا خرما نسبت به خود میوه قند زیادی دارد و به ترتیب کالری و انرژی زیادی دارد. البته این آب میوه ها حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم و فسفر نیز هستند.

دررابطه با مصرف مجاز شیره خرما برای افراد مبتلا به بیماری دیابت یا قند خون باید گفت که این افراد تنها مجاز به استفاده یک قاشق چای خوری در روز میباشند و مصرف بیش از این مقدار باعث افزایش ناگهانی قند خون آنها میشود

شیره انگور یا خرما نیز برای افراد دارای اضافه وزن یا چاق توصیه نمی شود. بسیاری از افراد دارای اضافه وزن برای صبحانه به جای شکر از خرما یا آب انگور استفاده می کنند که در واقع می تواند منجر به افزایش وزن شود.

یکی از بهترین درمان ها برای افرادی که دچار سوءتغذیه هستند و از بیماری بهبود می یابند، استفاده از شیره خرما مرغوب و انگور با پودر بادام است. این معجون برای تقویت سیستم ایمنی عروق کرونر بسیار مفید است.

لازم به ذکر است که شیره انگور و خرما بسیار مغذی هستند، اما برای افراد دیابتی و اضافه وزن مفید نیستند، بنابراین برای مصرف این محصولات حتما با متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

کارخانه تولید شیره خرما

کارخانه تولید شیره خرما یکی از پرفروش ترین محصولات غذایی تولید شده در ایران که به کشورهای خارجی صادر می شود شیره خرما می باشد. این محصول بومی ایران است و کیفیت بالا و قیمت مناسب آن بسیاری از کشورهای خارجی را به خرید و واردات آن سوق داده است.

شیره خرما 900 گرمی می تواند ارزآوری بالایی داشته باشد و در اقتصاد کشور ما بسیار موثر است. این آب میوه و سایر آب میوه های طبیعی خوراکی سنتی و صنعتی در ایران تولید و در بسته بندی ها و اندازه های مختلف به بازارهای جهانی عرضه می شود.

ایران یکی از کشورهایی است که دارای چهار فصل است و همین امر باعث شده است که بسیاری از میوه ها، محصولات کشاورزی و مواد غذایی در آن به خوبی رشد کنند. شیره خرما یکی از محصولات پر کشت در اقلیم گرم و خشک است و به دلیل شرایط آب و هوایی در بسیاری از نقاط ایران به یکی از بزرگترین خرماهای تولید کننده خرما در جهان تبدیل شده است.

‌وجود تعداد زیاد خرما در ایران باعث شده است تا شرکت های زیادی در شهرهای مختلف از مهمترین محصولات آن یعنی شیره خرما استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما