کارخانه تولیدی شیره انجیر تازه در مازندران

کارخانه تولیدی شیره انجیر و عسل درجه یک سبلان تازه در مازندران اقدام به تولید گسترده این محصول نموده که ارسال آن را به تمام نقاط کشور به صورت عمده و مستقیم انجام می دهد. همین امر نیز سبب شده تا قیمت نهایی این محصول تا حد زیادی کاهش یابد.

کارخانه تولیدی شیره انجیر تازه در مازندران

از تولید تا مصرف شیره انجیر

از تولید تا مصرف شیره انجیر

شیره انجیر مازندران و عسل صفادشت خوانسار یکی از انواع شیره‌هایی است که در کشور تولید می شود. این شیره از میوه بسیار لذیذ انجیر گرفته شده و نوع شیره گیری آن معمولا به دو روش سنتی و صنعتی صورت می گیرد. البته همواره در روش سنتی شیره از میزان غلظت بیشتری برخوردار خواهد بود.

امروزه افراد زیادی هستند که با توجه به میزان فعالیتهایی که در طول روز انجام می دهند انرژی زیادی از آن گرفته می شود به همین منظور همیشه به دنبال راهی هستند تا انرژی از دست رفته خودشان را جبران کنند. اما مشخصات شیره انگور چیست.

شیره انجیر تازه معمولا طعمی شیرین و ملایم داشته ولی اگر برخی ریزه کاری در هنگام پختن شیره توسط تولید کنندگان آنها رعایت نشود باعث می شود که شیره تولیدی طعم ترش یا تلخ بگیرد. در واقع می توان گفت آب انجیر اسیدی است و خاک سفیدی و مخصوص که در آن می ریزند خاصیت قلیایی دارد، این خاک باعث می شود که اسید را خنثی کرده و شیره ترش نشود. از سوی دیگر اگر در هنگام جوشاندن آب انجیر غلظت آب آن زیاد شود سبب می شود تا حدی آب انجیر رو به تلخی برود.

از آن جایی که این شیره دارای طبع گرم و تری بوده و میزان کالری موجود در آن نیز زیاد است در نتیجه برای تامین انرژی افراد بسیار حائز اهمیت می باشد. راز تامین انرژی برای کسانی که در طول روز ورزش و یا کار سنگین انجام می دهند استفاده از شیره انجیر می باشد.

در مجموع شیره انجیر دارای خواص شگفت انگیز بی شماری است. این شیره دارای مقادیر زیادی از ویتامین های گروه آ، ب و ث می باشد. از این رو مصرف روزانه این ماده خوراکی بی نظیر می تواند تا حد زیادی از این دسته از ویتامین های بدنمان را تامین کند.

در واقع از آن جایی که شیره انجیر بسیار مغذی و انرژی‌زا است با توجه به میزان قند طبیعی آن می تواند انرژی از دست رفته بدن را فوری تامین نماید.

این عصاره بسیار خارق‌العاده و خوش طعم از آب انجیر طبیعی استخراج می شود. در قدیم الایام به این ماده خوشمزه دوش آب می گفتند که هنوز هم در برخی از نواحی ایران آن را با نام دوش آب می‌شناسند.

شیره انجیر یا دوش آب انجیر را می توان از انواع مختلف انجیرها به دست آورد. به همین سبب نیز این شیره دارای رنگها و طعم های متنوعی است.

نرخ فروش شیره انجیر تازه 1000 گرمی

نرخ فروش شیره انجیر تازه 1000 گرمی

نرخ فروش شیره انجیر فله از نوع بسته بندی 1000 گرمی آن متفاوت است. در واقع همان طور که می دانید عوامل متعددی بر قیمت این محصول تاثیر دارند. از جمله این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت شیره به همراه نوع بسته بندی یا فله بودن آن اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما