پخش بی واسطه شیره خرما سنتی

شیره خرما سنتی و عسل 250 گرمی از خوراکی های خوشمزه و خوش طعم می باشد که از بهترین و تازه ترین خرماها تهیه می‌شود و کاملا ارگانیک و طبیعی و سالم و مغذی می باشد این محصول ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و خواص بسیار زیادی را به بدن می رساند. پخش بی واسطه شیره خرما سنتی باعث شده تا این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه و دلال با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار گیرد.

پخش بی واسطه شیره خرما سنتی

روش تهیه شیره خرما سنتی

روش تهیه شیره خرما سنتی بسیاری از افراد با شیره خرما و عسل ارگانیک رایحه و طعم عالی و بی نظیر این خوراکی آشنایی دارند و آن را نوش جان کرده اند این خوراکی در پخت بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزه ای فوق العاده به غذاها می بخشد.

شیره خرما سنتی از با کیفیت ترین انواع شیره است که در بهداشتی ترین مکان ها به روش های سنتی تهیه می شود و خواص های بسیاری زیادی برای بدن دارد.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که شیر خرما سنتی چگونه تهیه می شود

آیا شما با نحوه تهیه این محصول آشنایی دارید؟

در ادامه به بیان طرز تهیه شیره خرمای سنتی می پردازیم که به شرح زیر می باشد.

برای تهیه این محصول در مکان های بهداشتی ابتدا خرماهایی که مناسب شیره هستند انتخاب می شود و شستشو می دهند و آن را در فضایی قرار می دهند تا آبش کاملا خشک شود.

و پس از آماده شدن خرماها هسته های آن را جدا کرده و تمامی خرماها را درون دستگاهی ریخته می شوند و پس از له شدن خرماها آبشان گرفته می شود.

اب خرماها را درون دیگ های مخصوصی می ریزند و بر روی اجاق هایی قرار می دهند و زمان می دهند تا آب خرما به غلظت مناسب برسد و به شیره خرما تبدیل شود

ارائه کننده شیره خرما سنتی

ارائه کننده شیره خرما سنتی شیره خرما سنتی از محصولات مرغوب است که طرفداران بسیاری در سراسر کشور دارد و در برندهای شناخته شده و مختلف تولید می شود.

ارائه شیره خرما از رونق خوبی برخوردار است ارائه کننده شیره خرما سنتی بهترین و خوش طعم ترین محصول را به صورت عمده و جزئی با ارائه ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شیره خرما سنتی با توجه به طعم منحصر به فرد و کیفیت بالایی که دارد از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برخودار می باشد.

اینک ما برای شما کاربران عزیز پیشنهادی ویژه در زمینه خرید شیره خرمای سالم و طبیعی داریم.

فروشگاه اینترنتی ما پس از چندین سال تجربه کاری بهترین محصول را در برندهای شناخته شده با کیفیت و مرغوبیت بالایی با قیمتی استثنایی و باورنکردنی به فروش می رساند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما