نمایندگی فروش شیره خرما اصل

شیره خرما و عسل نیم کیلویی بیز محصول دانه های مرغوب خرما، تمامی خواص خرما برای بدن را دارد. این محصول طبع گرمی دارد و مفید برای افراد سرد مزاج است. شیره خرما اصل هیچ‌ گونه ماده افزودنی مانند رنگ های خوراکی و شیرین کننده ها ندارد. برای خرید شیره خرما و اطمینان از اصل بودن آن می توانید با نمایندگی های فروش این محصول در این سایت در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش شیره خرما اصل

روش تشخیص شیره خرما اصل

روش تشخیص شیره خرما اصل در هنگام خرید شیره خرما و عسل شیشه ای تشخیص شیره اصل از شیره تقلبی نیاز به تجربه زیادی دارد. در این مطلب ما خواص شیره خرما اصل و خوب را بیان می کنیم اما بهترین راه کار خرید شیره خرما از فروشندگان معتبر است. با خرید از فروشندگان معتبر، شما اطمینان دارید که محصولات در آزمایشگاه بررسی شده اند و کیفیت اصل دارند.

خصوصیات شیره خرما اصل که از ظاهر شیره می توان آنها را بررسی نمود به شرح زیر هستند:

۱. آسان ترین روش تشخیص شیره خرما خوب، طعم آن است. طعم شیره خرما اصب بسیار شیرین است و طعم خرما را دارد. مواد افزودنی طعم آن را تغییر می دهند.

۲. رنگ شیره خرما اصل تیره و شفاف است. شیره خرما پس از مخلوط شدن با خاک شیره صاف می شود، به همین دلیل شفاف است.

۳. غلظت شیره خرما اصل همانند غلظت عسل است. اگر شیره خرما رقیق باشد به راحتی می ریزد و اگر خیلی غلیظ باشد با قرار گرفتن در یخچال سفت تر شده و قابل خوردن نیست.

۴. شیره خرما اصل از صافی رد می شود بنابراین نباید ته نشین شود.

۵. شیره خرما اصل حاوی هیچ شیرین کننده ای نیست، به همین دلیل نباید شکرک بزند‌.

از خواص شیره خرما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. خرما سرشار از آهن است، آهن از ابتلا به بیماری کم خونی جلوگیری کرده و آن را درمان می کند. مصرف آن به افرادی که از بیماری کم خونی رنج می برند توصیه می شود‌.

۲. شیره خرما انرژی زاست و اگر در وعده صبحانه مصرف شود، انرژی کل روز را تامین می کند.

۳. فیبر موجود در شیره خرما، باعث ایجاد حرکت در روده ها شده و یبوست را درمان می کند.

۴. شیره خرما حاوی کلسیم است. کلسیم به حفظ و سلامت استخوان ها و دندان ها کمک می کند.

۵. شیره خرما حاوی ویتامین A است و به تقویت بینایی کمک کرده و از ابتلا به شب کوری جلوگیری می کند.

فروشگاه عرضه شیره خرما

فروشگاه عرضه شیره خرما شما در این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های عرضه شیره خرما اصل خریداری کنید. پس از مشاهده مشخصات و قیمت محصولات می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. شماره تماس های موجود در سایت نیز برای ثبت سفارشات شما به صورت تلفنی ارائه شده اند. سفارشات شما از بهترین انواع شیره خرما اصل تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما