مرکز پخش شیره انگور یاقوتی

مرکز پخش شیره انگور یاقوتی و عسل درجه یک سبلان با ارائه محصول با مرغوبیت بالا سعی می کند مشتریان قدیمی خود را حفظ نماید و به جذب خریداران جدید کمک کند.

شیره انگور یاقوتی همان طور که از نامش پیداست از آب انگور یاقوتی بدست می آید و منبع آهن می باشد به همین دلیل بهترین جایگزین برای قرص های آهن است و می تواند به طرز شگفت انگیزی کم خونی را درمان کند.

مرکز پخش شیره انگور یاقوتی

بررسی کیفی شیره انگور یاقوتی

بررسی کیفی شیره انگور یاقوتی

کیفیت شیره انگور یاقوتی و عسل صفادشت خوانسار بی نظیر است چون از بهترین انگور های رسیده شده یاقوتی بدست می آید و در تهیه آن از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده نشده است به همین دلیل خاصیت های بی بدیلی دارد که این باعث شده خرید شیره عمده و خرده افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • اگر بدن ضعیفی دارد حتما از این خوراکی در برنامه غذایی خود مصرف نمایید علاوه بر این شیره انگور مولد خون ساز است و قادر می باشد به درمان کم خونی کمک شایانی نماید.
  • باعث افزایش حجم عضلات و وزن بدن می شود به همین دلیل ورزشکاران و کسانی که کارهای سنگین انجام می دهند باید شیره انگور را با ارده ترکیب و میل نمایند.ِ
  • انسداد مجاری کبد را از بین می برد چون خاصیت بازکنندگی دارد برای این منظور می توانید سرکه انگور را با آن ترکیب و مصرف کنید.
  • التهاب حلق را از بین می برد و خاصیت نرم کنندگی حلق را بر عهده دارد به همین کسانی کسانی که به علت سرماخوردگی دچار التهاب حلق شده اند می توانند شیره انگور را در گلو خود غرغره کنند.
  • خاصیت روان کنندگی ادرار دارد و می تواند سرفه مزمن، صرع، تپش قلب و لاغری مفرط را درمان کند.
  • برای درمان غضب، افسردگی و طحال بی نظیر است.

خرید عمده شیره انگور یاقوتی

خرید عمده شیره انگور یاقوتی

خرید عمده شیره انگور یاقوتی بیشتر توسط کسانی انجام می شود که به خرید و فروش این نوع خوراکی مشغول هستند و با خرید عمده می توانند با قیمت کمتری محصول را تهیه کنند و با نرخ مناسبی آن را در دسترس مشتریان بگذارند.

در هنگام خرید این خوراکی پرخاصیت باید به نکات زیر توجه بفرمایید تا بتوانید محصولی مرغوب را تهیه کنید:

  • شیره انگور مرغوب باید طعم خود انگور را بدهد و شما در هنگام خرید با مزه مزه کردن آن می توانید به مرغوبیت آن پی ببرید.
  • رنگ شیره انگور از شیره خرما روشن تر می باشد و اگر به روش اصولی و طبیعی تولید شود باید رنگ عسلی متمایل به خرمایی یا قهوه ایی داشته باشد علاوه بر این میزان حرارت روی رنگ شیره هم تاثیر گذار می باشد به همین دلیل شیره انگوری که به روش سنتی تولید شده چون روی حرارت بالا جوشیده شده رنگ آن قهوه ای و متمایل به سیاه می باشد اما شیره انگورهای صنعتی رنگ روشن تری دارند چون با حرارت کمی تولید شده اند.
  • همان طور که همه شما می دانید در تهیه این ماده غذایی از خاک سفید استفاده می کنند تا اسیدیته انگور گرفته شود که این سبب می گردد تا شیره مزه ترشی پیدا نکند و شیره مرغوب باید اثری از خاک روی آن دیده نشود یعنی خاک آلود نباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما