مرکز پخش شیره انگور ارومیه

شیره انگور و عسل درجه یک سبلان ماده غذایی سیاه ‌رنگ و با غلظت و قوام مشخص می ‌باشد و دارای ارزش غذایی بالا و طعم شیرینی بوده که از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد در مراکز مختلفی به فروش می ‌رسد، مرکز پخش شیره انگور ارومیه این ماده غذایی را به سراسر کشور عرضه و پخش کرده و با پخش گسترده این محصول زمینه خرید را برای مشتریان و متقاضیان آن در سراسر کشور فراهم نموده‌ است.

مرکز پخش شیره انگور ارومیه

اطلاعاتی درباره شیره انگور ارومیه

اطلاعاتی درباره شیره انگور ارومیه کشور ایران سرزمینی حاصلخیز با تاکستان های بسیار زیادی می ‌باشد که بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله انگور های تولید شده در آن زبانزد بوده که هر کدام با طعم عالی و کیفیت بالایی تولید می‌ گردند، یکی از شهرهای حاصلخیز و دارای تاکستان‌ های بسیار وسیع، ارومیه می ‌باشد که با دارا بودن باغ ‌های بسیار زیاد در این استان سبب شده که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی شیره انگور در کشور نیز معرفی گردیده و و به دلیل کیفیت و طعم عالی که دارد از شهرت جهانی نیز برخوردار می باشد.

شیره انگور و عسل صفادشت خوانسار ارومیه که در زبان محلی به آن دوشاب نیز گفته می شود از جوشاندن انگور تحت شرایط خاصی به دست می ‌آید و از کیفیت بسیار بالا و طعم بی نظیری برخوردار می باشد و به دلیل خاصیت و انرژی زا بودن این محصول، دارای مصارف غذایی بالایی گردیده است و به عنوان یکی از سالم ‌ترین و طبیعی ‌ترین محصولات غذایی تولید شده در ارومیه محسوب می ‌شود.

شیره انگور ارومیه در مقایسه با سایر شیره های تولید شده در کشور دارای رنگ روشن تر، شیرین تر و کمی شل تر می باشد که دارای خواص بسیار زیادی می ‌باشد و نحوه مصرف آن به این صورت می باشد که می‌ توان آن را با ارده به عنوان یک صبحانه مقوی و یا همراه با شیر برنج، سمنو، شربت و یا همراه با حلوا استفاده کرد.

از مهمترین خواص شیره انگور ارومیه می‌ توان به درمان کم‌ خونی، انرژی ‌زا بودن، خون ‌ساز بودن، تقویت سیستم قلب و عروق، تقویت و استحکام استخوان‌ ها، تقویت سیستم ایمنی بدن و موارد دیگری اشاره کرد.

قیمت نهایی شیره انگور ارومیه

قیمت نهایی شیره انگور ارومیه اگر به بازار شیره مراجعه کرده باشید و خواستار تهیه و خرید شیره های مرغوب و باکیفیت باشید یکی از نمونه‌ هایی که به شما معرفی می‌ گردد شیره انگور ارومیه می ‌باشد که از طعم لذیذ و کیفیت بالایی برخوردار است و با قیمت ‌های مختلفی به فروش می ‌رسد.

قیمت شیره انگور ارومیه با توجه به نوسانات بازار متغیر گردیده است اما به‌ طور کلی قیمت نهایی این ماده غذایی با توجه به میزان خرید، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت، حجم سفارش، نحوه خرید و نوسانات بازار تعیین می گردد و خریدار می‌ تواند با تماس با کارشناس فروش مربوطه از طریق این سایت، قیمت نهایی شیره انگور ارومیه را استعلام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما