مرکز فروش شیره توت اعلا

در حال حاضر مرکز فروش شیره توت اعلا و عسل 40 گیاه آن را به دو صورت جوشاندنی و آفتابی با کیفیت های ممتاز و قیمت بسیار مناسب با بسته بندی های متنوع در اختیار مشتریان طالب این محصول قرار می دهد.

این محصول عمدتا به روش های سنتی تولید و پس از بسته بندی روانه بازارهای مختلف در جهت تامین نیاز مصرف کنندگان قرار گرفته که به دلیل آگاهی افراد از مزیت ها و ارزش های غذایی و درمانی آن تقاضا برای آن از رشد چشم گیری برخوردار می باشد.

مرکز فروش شیره توت اعلا

مصرف شیره توت در بارداری

مصرف شیره توت در بارداری

باید در مبحث مصرف شیره توت در زمان بارداری به آنالیز این میوه ریز و پر خاصیت بهاری پرداخت که سر شار از انواع ویتامین ها، فسفر، سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن ، روی یا زینک، و غیره می باشد و به دلیل انرژی زا بودن و مقوی  بودن در سیستم ایمنی بدن بسیار در زمان بارداری مفید و بر سلامت مادر و جنین تاثیر گذار می باشد.

البته از دیگر ویژگی آن باید متذکر شد که مصرف این شیره و عسل بدون موم باعث ایجاد زیبایی در چهره جنین، رفع بیماری هایی که مستعد عفونت هستند در مادر و جنین و هم چنین رفع مشکل کم خونی در هر دوی آنان اشاره کرد که این کم خونی خود عامل بروز بیماری های نادر ژنتیکی و غیره می گردد.

از قدیم الایام اطبای طب سنتی مصرف هم زمان  آن را با دو شیره خرما و انگور را به مادران باردار، کودکان و سالمندان برای رفع کم خونی، آلزایمر و نیز تقویت قوای تخیل و حافظه بسیار توصیه نموده اند.

باید به این نکته مهم اشاره نمود از آنجایی که ‌مصرف انواع توت برای مادران ایجاد آلرژی و حساسیت می کند به مادران باردار توصیه می شود که از شیره توت برای بهره مندی از همه خواص درمانی آن با مقدار معین استفاده نمایند چرا که زیاده روی در آن باعث ایجاد گرمی و در نهایت التهاب های پوستی را به همراه دارد.

عرضه عمده شیره توت سفید اعلا

عرضه عمده شیره توت سفید اعلا

معمولا عرضه عمده شیره توت سفید اعلا توسط تولید کنندگان و هم چنین مراکز پخش و فروش آن باعث شده است که این محصول علاوه ‌بر کیفیت بی نظیر از قیمت مناسب تری نیز بهره مند گردد چرا که با حذف واسطه ها و هزینه بسته بندی های کوچک‌، شیره توت ارزان تر و مقرون به صرفه تر در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

باید یاد آوری کرد بر خلاف خواص بیشتر شیره توت آفتابی افراد از شیره جوشاندنی بیشتر استفاده نمود و بازار فروش آن از رونق بیشتری برخوردار می باشد بنا بر این مراکز عرضه آن را بیشتر برای فروش طالب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما