مرکز توزیع شیره خرما جهرم

شیره ی خرما و عسل طبیعی خوانسار از مواد غذایی مقوی و با خاصیت های فراوان می باشد که در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان جهرم در استان فارس به صورت عمده، تولید و به بازار عرضه می شود؛ در این مرکز، شیره خرما جهرم به صورت تازه و در بسته بندی هایی با وزن های متنوع به فروش می رسد و همچنین توزیع سفارشات اینترنتی یا حضوری نیز در سریعتدرین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.
مرکز توزیع شیره خرما جهرم

طبع شیره خرما چیست؟

طبع شیره خرما چیست؟ همان طور که می دانید طبع خوراکی ها از مهمترین عواملی است که در طب سنتی مورد توجه قرار می گیرد و نقش تعیین کننده ای در مفید بودن آنها برای افراد مختلف دارد.
به همین خاطر، در ارتباط با موضوع شیره خرما و عسل طبیعی سهند نیز این سوال برای بسیاری از مصرف کنندگان پیش می آید که طبع شیره خرما چیست و چه فوایدی برای سلامتی و جلوگیری از بروز بیماری های مختلف دارد؟
وقتی صحبت از طبع یک غذا می شود، اغلب افراد فکر می کنند آن خوراکی فقط برای مزاج ها یا افراد خاص مناسب است ولی در مورد شیره خرما باید گفت این محصول، با وجود این که طبع گرم و خشک  دارد، اما برای تمام مزاج ها مفید است و تاثیرات بی نظیر خود را دارد.
حالا که طبع این خوراکی محبوب مشخص شده است، بیان برخی از مزیت های مصرف آن نیز می تواند جالب و البته بااهمیت باشد که افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه، تنها یکی از آنهاست.
تامین بسیاری از ویتامین های مورد نیاز بدن، درمان کم خونی، جلوگیری از پوکی استخوان و بسیاری از موارد دیگر نیز از فواید بیان شده برای این محصول در طب سنتی و مدرن می باشد.

تولید کننده شیره خرما جهرم

تولید کننده شیره خرما جهرم بازار پررونق فروش و تجارت شیره خرما، از یک طرف و امکان تولید گسترده آن در استان های مختلف، از طرف دیگر باعث شده است که سرمایه گذاران زیادی به این فکر بیافتند که به تهیه و عرضه این محصول به بازار بپردازند و شاهد تعداد زیادی برند معروف و شرکت تولید کننده شیره خرما در کشور باشیم.
شیره خرمای جهرم، از معروفترین شیره های خرماست که به دو شکل سنتی و صنعتی تولید و بسته بندی می شود و برای عرضه در بازار سراسر کشور ارسال می گردد.
کارخانه های تولیدی شیره خرما جهرم، با بهره گیری از نیروهای متخصص و دستگاه های روز دنیا توانسته اند استانداردهای لازم برای صادرات را به دست آورده اند و هم اکنون، بهترین انواع این محصول را به کشورهای مختلف جهان از جمله بسیاری از کشورهای اروپایی صادر می گردد.
افزایش تعداد تولیدی های شیره خرما در اغلب شهرستان های جنوبی و به خصوص شهرستان جهرم موجب شده است که رقابت کیفیت و قیمت نیز در بازار وجود داشته باشد و مشتریان، انتخاب های زیادی برای انجام فرآیند خرید داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما