مرجع خرید شیره خرما طبیعی بسته بندی

مرجع خرید شیره خرما و عسل در مشهد طبیعی بسته بندی بازار پر رونقی دارد. شیره خرما یکی از غذا های مقوی می باشد که دارای تمام خاصیت های میوه خرما است. این محصول همان طور که از نامش پیداست از آب غلیظ شده خرما بدست می آید. این ماده غذایی برای سلامتی بدن فوق العاده می باشد. به همین دلیل به هیچ عنوان نباید از مصرف آن غافل باشیم.

مرجع خرید شیره خرما طبیعی بسته بندی

را های تولید شیره خرما به روش سنتی

را های تولید شیره خرما به روش سنتی

راه های تولید شیره خرما و عسل طبیعی در کرمان به روش سنتی شامل گزینه های زیر می شود:

  • راحل اول : برای تهیه این ماده غذایی ابتدا باید خرماها را بشوییم و هسته های آن ها را جدا کنیم. در مرحله دوم باید آن ها را داخل آب جوش بریزیم و بگذاریم نیم ساعت بمانند.  سپس آن ها را روی شعله می گذاریم تا خوب بجوشند و خرماها نرم شوند. وقتی خرما ها خوب نرم شدند و شیره آن ها بیرون آمد می توانیم آن ها را داخل صافی بریزیم و شیره ها را جدا کنیم. سپس شیره ها را دوباره روی شعله می گذاریم تا بجوشند و غلیظ شوند.
  • راحل دوم : علاوه بر این می توان خرماها را داخل حوضچه هایی بریزیم و روی هم بگذاریم تا شیره ها آن بیرون آید. در تهیه این ماده غذایی باید از خرماهایی که دارای شیره می باشند استفاده کرد.

نرخ جدید شیره خرما طبیعی شیشه ای

نرخ جدید شیره خرما طبیعی شیشه ای

نرخ جدید شیره خرما طبیعی شیشه ای بسته به نوع برند، کیفیت، نوع خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. این محصولات منبع انرژی می باشند و ما با مصرف آن ها می توانیم انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین کنیم. این محصول دارای فسفر و آهن می باشد. به همین دلیل مصرف آن می تواند برای کم خونی فوق العاده باشد. علاوه بر این برای بهبود دردهای رماتیسمی، امراض شریانی و وریدی می توان از این محصول استفاده کرد. اگر شما هنگام صبحانه این شیره را مصرف کنید می توانید به فعال شدن سلول های عصبی خود کمک کنید. از این محصول می توان استفاده های مختلفی کرد. به عنوان نمونه می توان به جای شکر در پخت حلوا از آن استفاده کرد. علاوه بر این می توان برای شیرین کردن چای هم استفاده کرد.

برای تقویت دستگاه ایمنی بدن می توان از این ماده غذایی استفاده کرد. شما می توانید این نوع شیره را با ارده مخلوط کنید و در هنگام صبحانه و میان وعده میل کنید.

مزه شیره خرما شیرین و بی نظیر می باشد. شیره خرما سنتی از نظر طعم و کیفیت بی نظیر می باشد. در بسیاری از استان های کشور مانند همدان،اردبیل و… از این محصول استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما