مراکز پخش شیره خرما کیلویی

شیره خرما کیلویی را می‌توانید از مراکز پخش و فروش در سراسر کشور تهیه کنید. شیر خرما در ظرف های یک کیلویی به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی و به فروش می‌رسد. این محصول از خرمای با کیفیت و درجه یک، بدون هیچ ماده ی نگه دارنده و غیر ارگانیکی تهیه و تولید شده است. سالانه مراکز پخش بسیاری در سراسر کشور این محصول را روانه بازار می‌کنند. بهتر است برای اطمینان از کیفیت آن از مراکز معتبر و استاندارد خریداری نمایید.مراکز پخش شیره خرما کیلویی

فواید مصرف شیره خرما برای کودکان

فواید مصرف شیره خرما برای کودکان مصرف شیره خرما اصل توسط پزشکان طب سنتی بسیار توصیه شده است. این شیره خوشمزه برای کودکان و نوجوانان در سنین رشد بسیار مفید و مقوی می‌باشد. شیره خرما دارای مواد مغذی از جمله؛ آهن، فسفر و انواع ویتامین ها که شامل ویتامین C،A1،B1،B2 می‌باشد.
کودکان به دلیل فعالیت بدنی بالا و زیاد بودن سوخت ساز سلول هایشان نیاز به مواد غذایی مقوی و با انرژی دارند. شیره خرما یکی از این مواد پرانرژی و سالم است. در این جا قصد داریم چند نمونه از مهم ترین فواید مصرف شیره خرما در سنین کودکی را نام ببریم:

  • کمک به حفظ و تقویت عضلات و ماهیچه ها: شیره خرما به دلیل اینکه غنی از پروتئین می‌باشد برای رشد عضلات و ماهیچه های کودکان بسیار مفید و مقوی است.
  • درمان مشکلات گوارشی و یبوست: کودکان به دلیل جوییدن ناقص  غذا ممکن است بیشتر از افراد بزرگسال دچار یبوست و مشکلات هضم شوند. شیره خرما به سبب فیبر فراوانی که دارد برای رفع این مشکل بسیار مفید و موثر است.
  • تقویت ذهن و حافظه: به دلیل انرژی زا بودن این شیره خوشمزه، به روند یادگیری کودکان و تقویت حافظه آن‌ها بسیار کمک کننده است.
  • درمان کم خونی: آهن موجود در شیره خرما می‌تواند کم خونی کودکان را درمان کند.
  • درمان لاغری: اگر کودکی دچار کمبود وزن و لاغری باشد این شیره به دلیل داشتن کالری سالم و بالایش می‌تواند به افزایش وزن و رشد کودک کمک کرده و بدن کودک را سرشار از ویتامین های مفید و مقوی کند.

قیمت شیره خرما کیلویی

قیمت شیره خرما کیلویی قیمت شیره خرما به دلیل نوسانات بازار کمی متغیر است و این امری عادی می‌باشد. برای خرید این محصول می‌توان از طریق سایت های فروش موجود اقدام کرد و به محصول خود را دریافت نمایید.
مجموعه پیش رو با هدف تولید انواع شیره های گیاهی با کیفیت و درجه یک قصد دارد رضایت صد درصدی مشتریان خود را جلب نماید و محصولی عالی  و سالم را به دست مشتریان خود برساند. برای خرید در این سایت کافی است با کارشناسان فروش موجود در سایت تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با محصول مورد نظر آن را به راحتی و در سریع ترین زمان سفارش دهید و تجربه ی خریدی مطمئن و عالی را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما