مراکز پخش شیره خرما سنتی

تولید شیره خرما و عسل طبیعی سردشت به صورت عمده در استان های خرماخیز سرزمین ما انجام می گیرد؛ این محصول به روش های مختلفی تولید می گردد و مرغوب ترین ترین نوع آن به روش سنتی فرآوری و به بازار فروش عرضه می گردد. مراکز پخش شیره خرما سنتی، این محصول را به صورت مستقیم و آنلاین از طریق این مرکز در بازار های سراسر کشور توزیع می کنند.

مراکز پخش شیره خرما سنتی

تقویت سلول های عصبی با شیره خرما

تقویت سلول های عصبی با شیره خرما شیره خرما و عسل کنار شیگوار جزو خوراکی هایی است که از دیرباز جهت مصارف خوراکی و دارویی در بین مردم ایران و جهان استفاده شده است؛ این محصول با خواص بی نظیر خود که به دلیل ارزش غذایی بالا آن می باشد، به حفظ سلامت مردم جامعه کمک کرده و در این مقاله می خواهیم شما را با خواص بی نظیر این محصول آشنا کنیم.

  • از مهم ترین ترکیبات موجود در شیره خرما می توان به املاح معدنی همچون پتاسیم، آهن، پروتئین، قند های طبیعی و ویتامین های خانواده B، A و C اشاره کرد، آهن موجود در شیره خرما از بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی پیشگیری می کند.
  • ویتامین B موجود در شیره خرما از بیماری های مربوط به اعصاب جلوگیری می کند؛ این ویتامین سبب تقویت سلول های عصبی می گردد و از رفتار های پرخاشگرانه جلوگیری می کند. از این رو می توان گفت افرادی که دارای مشکلات اعصاب هستند می توانند با مصرف منظم و مداوم شیره خرما به آرامش روان خود کمک کنند.
  • شیره خرما خاصیت ملین نیز دارد از این رو برای کسانی که بیشتر اوقات مبتلا به یبوست هستند بسیار مناسب است.

قیمت بهترین شیره خرما سنتی

قیمت بهترین شیره خرما سنتی شیره خرما جزو خوراکی های محبوب بین مردم می باشد و برای مصارف مختلفی به کار می رود؛ ارزش اقتصادی این محصول بسیار زیاد است از این رو تقاضا زیادی در بازار های خارج از کشور دارد. ایران در تولید شیره خرما به خودکفایی رسیده و بخش زیادی از آن را به سایر کشور ها صادر می کند از این رو جزو محصولات ارزآور محسوب می گردد.

شیره خرما صادراتی باید از کیفیت درجه یک برخوردار باشد زیرا در غیر این صورت مناسب برای صادرات نخواهد بود؛ این محصول باید تحت شرایط استاندارد تولید، فرآوری و بسته بندی گردد. کیفیت نهایی این محصول به خرمایی بستگی دارد که شیره خرما از آن تهیه می گردد و البته این مسئله تاثیرگذار در قیمت شیره خرما نیز می باشد.

شیره خرما باید به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تولید گردد؛ شیره خرما طبیعی، کاملا خالص می باشد از این رو دارای غلظت مناسب نیز می باشد. استعلام قیمت بهترین شیره خرما سنتی از طریق این مرکز برای خریداران و متقاضیان این محصول فرآوری شده ممکن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما