قیمت مناسب شیره انگور تاکستان

تاکستان از شهرهای حاصلخیزی است که انگور در آنجا به وسعت بالایی کشت می شود و همه نوع انگوری را شامل می گردد که با آن شیره را به روش های سنتی می پزند. به دلیل حجم بالای انگور در این شهر قیمت شیره پخته شده نیز نسبت به اماکن دیگر ارزان تر است. شیره انگور تاکستان و حلوا ارده کچیب با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می گردد به طوری که در سراسر کشور با این قیمت نمی توان شیره مرغوبی را خریداری کرد.

قیمت مناسب شیره انگور تاکستان

مهمترین مشخصه شیره انگور تاکستان

مهمترین مشخصه شیره انگور تاکستان شیره و حلوا ارده عمده یکی از بهترین محصولاتی است که در سطح بالایی در تاکستان تولید می شود. این شیره مشخصه های مربوط به خود را دارد که به مهمترین مشخصه شیره انگور این شهر می پردازیم.

  1. شیره ای که در این شهر پخته می شود شیرین و مزه نابی دارد که می توان انواع حلوا و کیک را با آن پخت و جایگزین مناسبی برای شکر است.
  2. این شیره غلظت فوق العاده ای دارد که همچون عسل است البته این غلظت در شیره انگورهای مختلف متفاوت است و نوع بی دانه آن دارای غلیظی فوق العاده ای می باشد.
  3. زمان ماندگاری بالایی دارد تا جایی که می توان آن را تا سالها بیرون از یخچال نگهداری کرد بدون آنکه خراب یا مزه و طعم آن عوض گرد یا در ظاهر کپک زدگی پیدا کند.
  4. این محصول ارزش غذایی فوق العاده دارد و سرشار از آهن، روی، منیزیم و ..می باشد و مصرف آن برای تمامی سنین به خصوص کودکان و مادران باردار توصیه می گردد.
  5. شیره انگور بی دانه دارای رنگی مایل به قهوه ای روشن است و غلیظ تر است. شیره انگور فخری یا عسگری رنگی تیره تر و غلظت کمتری دارد ولی از نظر کیفی برابری می کنند.
  6.  برای رفع عطش بهترین گزینه می باشد به این صورت که آن را به صورت شربتی خنک درست کرده و در فصل تابستان در هوای گرم نوش جان کنید.

فروش ویژه شیره انگور تاکستان

فروش ویژه شیره انگور تاکستان شیره انگور تاکستان درجه یک و ارگانیک است از این رو افراد علاقه مند به این محصول فراوانند. تهیه کنندگان فروش شیره را به صورت عمده در حجم بالا آغاز کرده و فروش ویژه ای را برای خریداران در نظر گرفته اند. این فروش ویژه شامل قیمت ارزان، تخفیفات عالی، فروش اینترنتی و تحویل با کمترین زمان ممکن می باشد.

خرید شیره با بسته بندی های مناسب و بهداشتی امکان پذیر است و مشتریان می توانند آن را با حجم دلخواه و مورد نیاز از طریق سایت فروش خریداری کنند. خریدی امن و راحت را با این سایت تجربه کنید و در مدت زمان مشخصی محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما