قیمت فروش شیره خرمای اصل

شیره خرما یکی از محصولات غذایی مغذی و پرخاصیت می باشد که برای سلامتی بدن بسیار مفید است و با توجه به فواید درمانی فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد، قیمت شیره خرمای اصل به عوامل مختلفی بستگی دارد موارد متعددی مانند کیفیت و نوع بسته بندی، نحوه خرید کردن، شرکت تولید کننده، روش تولید و فرآوری آن، وضعیت فعلی بازار و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.

قیمت فروش شیره خرمای اصل

ویژگی های شیره خرما اصل

ویژگی های شیره خرما اصل شیره خرمای اصل دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ این محصول طعم و مزه خرما را می دهد و عاری از بوی سوختگی و ترشیدگی می باشد همچنین دارای رنگی قهوه ای تیره و شفاف است، این شیره به صورت ارگانیک تولید می شود و فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات اضافی است و از غلظت مطلوبی برخوردار می باشد همچنین تمامی مشخصات محصول مانند تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و وزن آن و .. به صورت کامل و خوانا بر روی بسته درج شده است و مشتری با اطمینان کامل می تواند اقدام به خرید نماید.

این محصول در بسته های مناسب و استاندارد تولید و عرضه می شود که این امر نقش مهمی در حفظ کیفیت و ماندگاری بیشتر محصول دارد و از نفوذ آلودگی به داخل آن پیشگیری می شود، امروزه تولیدکنندگان شیره خرما این محصول را با بهره گیری از خرماهای مرغوب و باکیفیت و به وسیله دستگاه های مخصوص به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید نموده و با بهترین کیفیت‌ راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

مرکز پخش شیره خرما اصل

مرکز پخش شیره خرما اصل در حال حاضر مرکز پخش شیره خرما اصل این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده به خریداران در سراسر کشور ارائه می کند که با توجه به کیفیت درجه یک و استفاده زیاد استقبال بسیار خوبی از خرید آن نشان داده می شود و اکثر مشتریان انواع شیره خرما را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، خریداران عمده انواع شیره خرما مرغوب معمولا شرکت های صادر کننده، کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و .. می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید انتخاب می کنند.

این مشتریان با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به تولید کنندگان و یا سایت های خرید معتبر این محصول را با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و در کوتاه ترین زمان خریداری می کنند همچنین از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری می شود، با توجه به مزایای فراوان این نوع خرید رونق زیادی پیدا کرده است و دارای طرفداران بسیاری در سراسر کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما