قیمت شیره خرما 98 در کارخانه های تولیدی و نمایندگی های آن

قیمت شیره خرما 98 و روغن ارده کنجد دلربا در کارخانه های تولیدی و نمایندگی ها آن یکسان است و تفاوتی ندارد. چون کارخانه های تولیدی با ایجاد این نمایندگی ها در سطح شهر حضور واسطه ها و دلالان را از میان برداشته اند، تا محصول را مستقیما از کارخانه تولید به دست مشتری برسانند. و قیمت ها را برای خریدار تا حد ممکن پایین آورند.

قیمت شیره خرما 98 در کارخانه های تولیدی و نمایندگی های آن

بزرگترین تولید کننده شیره خرما

بزرگترین تولید کننده شیره خرمایکی از اهداف بزرگترین تولید کننده شیره خرما و حلوا ارده جنتی در کشور اینست که، بهترین خرمایی را که مناسب شیره گیری است پس از برداشت به شیوه سنتی یا مدرن از باغدار خریداری نماید. و بتواند بهترین شیره خرما عمده را تولید کند. و محصولاتی با بالاترین راندمان را به بازار عرضه نماید.

این تولید کنندگان برتر با هدف بر گرداندن تغذیه سالم و طبیعی به بستر خانواده ها در شهر های مختلف در حال فعالیت هستند، تا بتوانند رضایت مشتری را کسب کنند.

عرضه کننده شیره خرما تولید شده به روش های کاملا بهداشتی

عرضه کننده شیره خرما تولید شده به روش های کاملا بهداشتیعرضه کننده شیره خرما فله، سعی نموده که خرمای مرغوب ایرانی را در تولید بهترین شیره خرما استفاده نماید. و با بکارگیری ماشین آلات روز و تکنولوژی جدید از روش های کاملا بهداشتی برای تهیه این محصول بازار پسند استفاده کند.

رنگ شیره خرما باید شفاف باشد و تحت شرایط طبیعی و سالم بدست آمده باشد. همچنین شیره خرما باید طعم و بوی طبیعی داشته باشد، و عاری از هر گونه طعم و بوی حاصل از سوختگی، تخمیر، ترشیدگی و حتی کپک زدگی باشد. فرآورده باید فاقد بقایای گیاهی چون برگ، ساقه و پوست میوه و همچنین شن وخاک و هرگونه آفت زنده و مرده باشد.

انواع شیره خرما عمده و بسته بندی شده

انواع شیره خرما عمده و بسته بندی شدهشیره جزء مواد غذایی انرژی زا بوده و برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، بهترین غذا محسوب می شود. از جمله این شیره ها، می توان به شیره خرما اشاره کرد که به شیوه های گوناگونی تهیه می شود و در بازار به دو صورت:

۱. شیره خرما خانگی

۲. شیره خرما صنعتی

وجود دارد. ارائه این فرآورده می تواند در شیشه، قوطی و انواع بسته بندی های مواد خوراکی در ظرف شکل داده شده از مواد پلیمری و ورقه های آلومینیومی مطابق استاندارد مربوطه بسته بندی شود.

قیمت روز انواع شیره خرما در بازار ایران

قیمت روز انواع شیره خرما در بازار ایرانبرای استعلام قیمت روز انواع شیره خرما در بازار ایران می توان از فروشندگان، نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی فعال در زمینه بازار خرید و فروش انواع شیره جات آگاهی های لازم را به دست آورد. و یا با استفاده از اینترنت از وب سایت های رسمی خرید و فروش این محصولات قیمت انواع شیره را جستجو کرد.

نمایندگی فروش برند های معتبر شیره خرما

نمایندگی فروش برند های معتبر شیره خرمانمایندگی فروش برند های معتبر شیره خرما دارای کارشناسان متخصصی هستند، که به خریدار مشاوره های لازم در خصوص انتخاب بهتر و با صرفه تر را ارائه می دهند. این نمایندگی ها، کار فروش شیره خرما را به صورت عمده و جزئی نیز انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما