قیمت شیره خرما طبیعی درجه یک

شیره خرما و شیره سیب یکی از مهم ترین فرآورده های خرما می باشد که از ارقام مختلف این محصول تهیه و تولید می گردد؛ تامین کننده شیره خرما، این محصول را به طور مستقیم از کارگاه های تولیدی آم فراهم می کنند و با حذف واسطه گران و دلالان این محصول را با قیمت مناسب تهیه و به دست مصرف کنندگان می رسانند. استعلام قیمت شیره خرما طبیعی درجه یک از طریق این وب سایت برای متقاضیان این محصول مقدور می باشد.

قیمت شیره خرما طبیعی درجه یک

نحوه مصرف شیره خرما

نحوه مصرف شیره خرما شیره خرما و ارده شیره بروجرد به طور مستقیم و خالص از خرما درجه یک تولید می گردد؛ این خوراکی بسیار مقوی و پرانرژی می باشد و مصرف تنها مقدار کمی از آن انرژی زیادی در بدن تولید می گردد؛ این محصول با دارا بودن ارزش غذایی بالا، اهمیت زیادی برای حفظ سلامتی بدن انسان دارد.

شیره خرما طبیعی به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود؛ در روش سنتی شیره خرما توسط کشاورزان به طور مستقیم فرآوری می گردد، در این روش از دیگ های بزرگ برای تهیه این محصول استفاده می گردد. خرما پس از شست و شو، داخل دیگ قرار داده می شود و سپس مقداری آب به آن اضافه کرده و پس از حرارت دادن و رسیدن به غلظت مورد ظر تهیه می گردد.

نحوه مصرف شیره خرما بستگی به ذائقه مردم دارد؛ این محصول جایگزین مناسبی به جای شکر می باشد و در تهیه غذا ها دسر های گوناگونی به کار رفته می شود. شیره خرما در دو طعم ترش و شیرین در بازار یافت می شود و از طعم شیرین آن جهت شیرین کردن کیک و بستنی و … استفاده می شود.

برخی از مردم شیره خرما را برای صبحانه یا میان وعده نیز مصرف می کنند؛ شیره خرما را می توان همراه شیر نیز مصرف کرد و به این طریق از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد. مصرف شیر همراه شیره خرما به تقویت استخوان ها، رفع کمبود آهن بدن و در نتیجه از بیماری کم خونی جلوگیری می کند.

مراکز فروش شیره خرما طبیعی

مراکز فروش شیره خرما طبیعی شیره خرما از با ارزش ترین فرآورده های کشاورزی است که به طور طبیعی و ارگانیک در کشور ما تولید می گردد؛ عمده شیره خرما در استان های خرماخیز تولید می شود و در کارگاه های آن جا تحت شرایط بهداشتی و استاندارد جهانی فرآوری و بسته بندی می گردد.

بسته بندی شیره خرما معمولا در قوطی های پلاستیکی، شیشه ای و در وزن های مختلف گیلوگرمی انجام می گردد تا مردم بتوانند برحسب نیاز خود اقدام به خرید این کالا کنند.

عرضه کننده شیره خرما عمده، این محصول را در کیفیت درجه یک و قیمت مناسب در بین مراکز فروش و خرده فروشان توزیع می کنند تا این محصول به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما