قیمت شیره خرما صادراتی

امروزه، قیمت شیره خرما و عسل ژل رویال تکسو صادراتی، مانند هر محصول خوراکی دیگری در حال تغییر و نوسان می باشد و نمی توان اعداد و ارقام ثابتی را برای آن در نظر گرفت اما به طور کلی از لحاظ اقتصادی در مقایسه با کیفیت بسیار بالایی که در طعم و مزه دارد نسبتا مقرون به صرفه به حساب می آید. این شیره ها با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع مواد اولیه موجود در بازار تهیه شده اند.

قیمت شیره خرما صادراتی

مواد معدنی موجود در شیره خرما

مواد معدنی موجود در شیره خرما ما در این مطلب به بررسی و تحلیل مواد معدنی شیره خرما و عسل طبیعی فیروزکوه برای شما عزیزان و دوستان گرامی، می پردازیم و آگاهی های زیادی را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهیم تا هر چه بیش تر و جامع تر با این محصول غذایی پرکاربرد، آشنا شوید.

شیره نام برده شده حاوی مقادیر بسیار بالایی از آهن و پتاسیم است به همین علت، کم خونی را درمان می کند و فشار خون را در افراد مستعد هایپرتنشن، کم تر می کند زیرا با داشتن این املاح، قدرت و میزان ایمپالس های ارسالی از میوکارد قلب به بافت های هدف را کم تر می کند.

از طرفی، سرشار از انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی که شامل ویتامین های خانواده آ، ب، ث، دی و ای می باشند؛ به موجب این امر، قدرت بینایی چشم ها را افزایش می دهند و از بروز آب مروارید و یا آستیگماتیسم تا حد زیادی جلوگیری به عمل می آورند، جای زخم و اسکار را بهبود می بخشند و سلول های پیر و فرسوده را از سطح پوست حذف می نمایند و سلول های جوان ار را جانشین شان می کنند در نتیجه، چهره شخص را چندین و چند سال، جوان تر از آن چه که هست، نشان می دهند.

از دیگر املاح و موادمعدنی موجود در شیره خرما می توانیم به مس، فولیک اسید و روی اشاره نماییم که هر کدام از آن ها هم به نوبه خود باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می گردند.

سدیم موجود در شیره، منجر به برقراری دیورز و جریان ادرار در بدن می گردد و عفونت های به وجود آمده در این مسیر را رفع می نماید.

مرکز توزیع شیره خرما صادراتی

مرکز توزیع شیره خرما صادراتی مرکز توزیع شیره خرما صادراتی در این سایت با داشتن تیم کاری کاملا متعهد و مجرب به صورت شبانه روزی و مداوم، آماده ارائه خدمات در زمینه عرضه و فروش بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصولات با مقرون به صرفه ترین قیمت ها به شما مشتریان عزیز می باشد.

در صورتی که قصد خرید و دریافت این شیره های ارگانیک و طبیعی را دارید حتما با شماره های مندرج در صفحه اصلی تماس برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما