قیمت روز شیره انگور خانگی

شیره انگور خانگی و عسل کندو بال از فرآورده های انگور بوده که با توجه به کیفیت شیره و درجه خلوصی که داشته، از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد.

و از سویی دیگر برای تعیین قیمت شیره باید، موارد دیگری چون نوع انگور استفاده شده، شخص تولید کننده و نحوه تولید شیره را هم بررسی نمود.

البته لازم به ذکر است که قیمت روز شیره انگور خانگی، به عوامل دیگری نظیر نحوه فروش محصول، نوسانات بازار شیره و سایر هزینه های جانبی هم بستگی خواهد داشت.

قیمت روز شیره انگور خانگی

نحوه تولید شیره انگور خانگی

نحوه تولید شیره انگور خانگی

در واقع شیره انگور و عسل طبیعی در شیراز از مواد غذایی مقوی بوده که امکان تهیه آن در منزل امکان پذیر می باشد. از این رو در این بخش نحوه تولید شیره انگور خانگی را شرح خواهیم داد.

  • و اما برای تولید شیره انگور باید در ابتدا انگورها را شسته و از شاخه جدا نمایید. سپس آب دانه های انگور را توسط آبمیوه گیری و یا مخلوط کن گرفته و از صافی رد کنید. تا آب حاصل از انگور ها کاملا صاف و یکدست گردد.
  • در ادامه آب انگور خالص را در قابلمه ریخته و بر روی حرارت قرار دهید. زمانی که در کناره های ظرف حباب مشاهده کردید، قبل از این که آب انگور به جوش بیاید، کم کم باید خاک سفید مخصوص دوشاب را به آب انگور اضافه نموده و به طور مرتب هم بزنید. البته لازم به ذکر است که باید مرتب کف های ایجاد شده بر سطح ظرف را برداشت.
  • پس از این که کف ها را از سطح آب انگور گرفتید، آن را از روی حرارت برداشته و به آن، مدت ۱۰ الی ۱۲ ساعت زمان دهید تا خاک سفید کاملا ته نشین گردد. سپس آب انگور را به کمک ملاقه و به آرامی به ظرف دیگری انتقال داده تا ناخالصی ها از آن کاملا جدا شده و مایعی صاف و شفاف داشته باشیم.
  • مجددا آب انگور خالص را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا به غلظت دلخواه شما برسد. در این مرحله هم اگر کف بر روی شیره جمع شد، باید آن را جمع کنید تا شیره انگور از کیفیت بالاتری برخوردار گردد.

تولید کننده شیره انگور خانگی

تولید کننده شیره انگور خانگی

در واقع شیره انگور خانگی از نمونه مواد غذایی پرطرفداری بوده که از خواص درمانی فراوانی برخوردار می باشد. و از سویی دیگر از این محصول می توان در پخت انواع غذاها، دسر ها وشیرینی جات استفاده نمود.

از این رو کیفیت شیره انگور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و در همین راستا تولید کننده شیره انگور خانگی به منظور بالا بردن کیفیت شیره موظف است تا از بهترین مواد اولیه برای تولید شیره انگور استفاده نماید. و هم چنین شیره انگور را در شرایط کاملا بهداشتی و به صورت پاستوریزه تولید نماید.

و از سویی دیگر تولید کننده شیره بهتر است که شرایط فروش مستقیم، برای محصولات خود را ایجاد نموده تا خریداران بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما