قیمت جدید شیره خرما اصفهان

شیره خرما و عسل طبیعی سردشت مایعی خوشرنگ و سرشار از مواد مغذی می باشد که می تواند انرژی مورد نیاز بدن، برای گروه های سنی مختلف مخصوصا کودکان و جوانان را فراهم نماید. این خوراکی به دلیل طبیعی بودن، می تواند جایگزین بسیاری از خوراکی های شیرین مانند مربا باشد. شیره خرما اصفهان از نمونه های مرغوب این محصول است که آخرین قیمت آن را می توانید از این مجموعه اینترنتی استعلام نمایید.قیمت جدید شیره خرما اصفهان

آیا شیره خرما قند دارد؟

آیا شیره خرما قند دارد؟ خرما از میوه های بسیار خوشمزه و پرخواص می باشد که یکی از فرآورده های محبوب آن شیره است. قند شیره خرما و عسل کنار شیگوار سرشار از مواد طبیعی مانند ساکارز، فروکتوز و گلوکز می باشد، ولی به دلیل اینکه این ماده خوراکی شاخص گلایسمیک پایینی دارد، بر همین اساس خوردن آن موجب می گردد که بدون افزایش قند خون، انرژی بدن بالا رود.بیماران دیابتی نیز می توانند این خوراکی را با دستور پزشک خود مصرف نمایند.

شیره خرما طبع گرم و خشک دارد و سرشار از مواد معدنی با ویژگی ها و مزایا منحصر به فردی است که از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی پروتئین و ویتامین های گروه ب و همچنین A1 و C است که همچون یک مولتی ویتامین قوی عمل می کند که می تواند برای رفع خستگی و داشتن پوست و مویی زیبا بسیار مثمر ثمر واقع گردد.
  • شیره خرما دارای فیبر است و ملین می باشد و به همین دلیل برای یبوست بسیار مفید است.
  • حاوی آهن و فولیک اسید می باشد و برای درمان و رفع کم خونی و بسیار مفید است.
  • به دلیل داشتن کلسیم و منیزیم برای تقویت استخوان ها بسیار مفید است.

لازم است بدانید که بهترین زمان مصرف شیره خرما در صبح می باشد. افراد مخصوصا دانش آموزان و کسانی که فعالیت های بدنی و فکری دارند، می توانند این خوراکی را به عنوان صبحانه میل نمایند.

توزیع کننده شیره خرما خوزستان

توزیع کننده شیره خرما خوزستان خوزستان از استان های حاصلخیز کشورمان می باشد که یکی از محصولات ارزشمند آن، خرما در نمونه های مختلف است.به دلیل بهره برداری بالای خرما در خوزستان، شیره آن نیز بسیار مشهور است و از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد.

سالانه شیره خرما خوزستان با استفاده از شیوه های سنتی و مدرن و کاملا بهداشتی به تولید می رسد و در بهترین بسته بندی ها به صورت عمده و یا جزئی به دست مصرف کنده می رسد.

خبر خوب اینکه از طریق این وب سایت شیره خرمای خوزستان و یا نمونه های دیگر با کیفیت برتر به مشتریان عرضه می گردد. شیره خرماهای باکیفیت هیچگونه ناخالصی و مواد افزودنی ندارند و صد در صد از خرماهای سالم تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما