فروش کلی شیره توت کیلویی در بازار

امروزه فروش کلی شیره توت کیلویی و عسل طبیعی خوانسار در بازار کشورمان رونق خوبی را به همراه داشته است ،این به خاطر اصیل بودن جنس و کیفیت این محصول گران بها است . فروش شیره توت کیلویی در مخزن های مخصوص کیلویی و یا همان عمده و خرده به فروش می رسد و کیفیت خوبی را شامل شده است .

فروش کلی شیره توت کیلویی در بازار

تفاوت شیره توت خانگی با صنعتی

تفاوت شیره توت خانگی با صنعتی اکنون سوالی که در ذهن می آید که آیا شیره توت خانگی و عسل طبیعی سهند بهتر است یا شیره توت صنعتی ؟در جواب می توان به این گفت همه یک جور کیفیت دارند . در تفاوت با شیره توت خانگی با صنعتی می‌توان گفت که در صنعتی به اندازه های گوناگون و بهتری بسته به میزان شما درست و تهیه خواهد شد ولی در سنتی اندازه خاصی نیست و زمانی که تهیه و ساخته می‌ شود برای مصارف شخصی خودشان به مدت چند سال یا ماه پس انداز یا نگه داری می کنند چون بسیار سخت است هر روز بخواهند این محصول را درست کنند ولی در صنعتی هر روزه به مقدار هایی در قوطی های ۳۰۰ گرمی تا قالب و قوطی های مخصوص کیلویی در بازار ارایه و به دست مصرف کنندگان محترم می رسد . در ضمن قابل ذکر است که شیره توت خواص بالایی دارد و فرقی نمی‌کند که توت قرمز باید یا سفید و هر دو از کیفیت دارویی بالایی ضمانت شده هستند .

در تفاوت دیگر صنعتی با خانگی این است که در مرحله تولید بخش تفکیک سازی یعنی جدا کردن ناخالصی ها و تمیز کردن و صافی دادن صنعتی با دستگاه های پیشرفته و علمی دنیا کار کرده و به صرفه تر و تمیز تر است ولی در شیوه خانگی یا سنتی این اصول رعایت کمتری شده و ناخالصی های اندکی را در درون شیره مشاهده می شود و به این سبب است که بیشتر مردم صنعتی را خریداری می‌کنند .

توزیع انواع شیره توت کیلویی در کشور

توزیع انواع شیره توت کیلویی در کشور این محصول خیلی خیلی مقوی و دارویی بوده و برای خریداری شیره توت کیلویی در سراسر کشور باید به مراکز فروش و پخش آن ها مراجعه کرده و بسته به نیاز خودتان را خریداری کنید . توزیع انواع شیره توت کیلویی در کشور به صورت شیره توت فله و به صورت شیره توت عمده صورت می‌گیرد و همین طور صادرات خوبی را برای کشورمان داشته است ،این محصول در فروشگاه های مربوطه در قالب های کوچک تر و مناسب تر بسته بندی شده است که برای مصرف کوتاه مدت و بلند مدت توصیه شده از گرمی تا کیلویی و تا بسته های بزرگتر برای نگهداری که در فروشگاه ها هستند به فروش می رسد ،این محصول از خوبی هایی که دارد قیمت مناسب تری تا قیمت های شیره انگور و خرما دارد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی فروش و یا آگاهی از قیمت به کارشناسان مربوطه به این حوضه در ارتباط باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما